اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر خدمات دانشجویی دانشگاه تبریز خبر داد

اسکان حدود 6 هزار دانشجو در 4 مجتمع خوابگاهی دانشگاه تبریز

خبرگزاری فارس: مدیر خدمات دانشجویی دانشگاه تبریز گفت: در سال تحصیلی جاری 5 هزار و 950 دانشجو در چهار مجتمع خوابگاهی دانشگاه تبریز اسکان داده شده‌اند.

اسکان حدود 6 هزار دانشجو در 4 مجتمع خوابگاهی دانشگاه تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، صادق سیدلو با اشاره به پخت و سرو 18 هزار غذا به دانشجویان اظهار کرد: این مقدار پرس غذا در سه نوبت صبحانه، نهار و شام در بین دانشجویان این دانشگاه توزیع می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه طی سال تحصیلی جاری 5 هزار و 950 دانشجو در چهار مجتمع خوابگاهی دانشگاه تبریز شامل شهرک امام راحل، ولی عصر(عج)، فجر و خوابگاه شهدا اسکان داده شده‌اند، افزود: برای آماده‌سازی و تجهیز خوابگاه‌‌ها در سال‌جاری 3 میلیارد ریال هزینه شده و سعی شده تمام امکانات لازم برای برخورداری از محیط امن و آرام در خوابگاه‌‌ها فراهم شود.

مدیر خدمات دانشجویی دانشگاه تبریز گفت: اینترنت، فروشگاه، آشپزخانه مجهز، سالن مطالعه و امکانات فرهنگی و ورزشی از جمله خدمات ارائه شده به دانشجویان خوابگاهی است.

وی به موضوع مهم و هزینه‌بر ایاب و ذهاب دانشجویان مابین دانشگاه و خوابگاه‌ها اشاره کرد و افزود: روزانه 150 سرویس برای ایاب و ذهاب دانشجویان اختصاص یافته است.

سیدلو خاطرنشان کرد: روزانه با همکاری مدیریت امور اداری، 150 سرویس نیز حمل دانشجویان در سایت اصلی، خوابگاه‌های داخل دانشگاه و پردیس خلعت‌پوشان را بر عهده دارند.

ایشان همچنین از ارائه انواع وام‌های دانشجویی همچون وام تحصیلی، ودیعه مسکن، ضروری، بیمه درمانی و شهریه به دانشجویان خبر داد و گفت: در همین راستا در سال گذشته 9 هزار و 825 دانشجو در مجموع مبلغ 14 میلیارد و 240 میلیون و 812 هزار ریال انواع وام‌ها را دریافت کرده بودند.

انتهای پیام/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول