اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

مدیر جدید آموزش و پرورش سلسله معرفی شد

خبرگزاری فارس: مدیر جدید آموزش و پرورش سلسله در آئینی با حضور مسئولان محلی شهرستان سلسله معرفی شد.

مدیر جدید آموزش و پرورش سلسله معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، معاون پژوهشی اداره کل آموزش وپرورش استان لرستان در این آئین با اشاره به اینکه مهمترین وظیفه آموزش و پرورش انسان‌سازی است، گفت: این دستگاه بزرگترین دستگاه فرهنگی کشور است که به طور مستقیم و غیرمستقیم با خانواده‌ها ارتباط دارد.

محمدباقر گودرزی افزود: آموزش و پرورش در سال تحصیلی جاری سیستم نوین آموزشی 3-3-6 را به موفقیت اجرا کرد که تلاش کلیه عوامل اجرایی این طرح قابل تقدیر است.

وی در ادامه از خدمات رضا یوسفوند مدیر قبلی و حجت‌الله امیری را به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان سلسله معرفی کرد.

در ادامه مدیر جدید آموزش وپرورش سلسله در این آئین به تشریح برنامه‌های اجرایی خود برای رشد و توسعه تعلیم و تربیت در این شهرستان پرداخت.

حجت‌الله امیری با بیان اینکه آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند در رسالت و فعالیت خود موفق باشد، خواستار مشارکت و همکاری دستگاه‌های اجرایی و صاحب نظران عرصه تعلیم و تربیت شد.

انتهای پیام/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول