اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی:

لازمه ریشه‌کنی اعتیاد از جامعه همکاری مردم است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: لازمه ریشه‌کن شدن اعتیاد و مواد مخدر از جامعه چیزی جز این نیست که همه آحاد جامعه با پلیس همکاری کنند.

لازمه ریشه‌کنی اعتیاد از جامعه همکاری مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه یحیی شرفی پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور خبرنگاران در سالن جلسات اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی تشکیل شد، اظهار داشت: تجربه این موضوع را بارها ثابت کرده است زمانی که همکاری جمعی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی را شاهد شویم توفیق‌های زیادی حاصل می‌شود که بر عکس آن هم صحت دارد.

وی ادامه داد: اقشار مختلف جامعه چنانچه موارد مشکوکی را مشاهده کنند به هنگام و بدون از دست دادن فرصت اطلاعات لازم را به مسئولان انعکاس دهند تا هرچه سریع‌تر اقدامات لازم جهت رسیدگی آغاز شود، چه‌بسا یک تحرک بزرگ در نطفه خفه شود.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی به نقش بی‌بدیل رسانه‌های جمعی در این ارتباط اشاره کرد و بیان داشت: فعالان رسانه‌های جمعی باید در راستای کاهش صدمات جسمی و روحی ناشی از مواد مخدر به طور مستمر تلاش کرده و اطلاعات لازم را در اختیار جوانان قرار دهند.

وی به کشف بیش از 100 کیلوگرم مواد مخدر در ارومیه اشاره کرد و افزود: اطلاعاتی به این مجموعه ارسال می‌شد، مبنی بر اینکه یک باند در زمینه تهیه و توزیع گسترده مواد مخدر در ارومیه فعالیت می‌کند، بنابراین رسیدگی به مسئله در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی انهدام این باند را حاصل تعقیب و تلاش‌های شبانه‌روزی چند ماهه ماموران مبارزه با مواد مخدر استان دانست و افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، کارکنان انتظامی ارومیه و یگان امداد این شهرستان سریع وارد عمل شدند و دو نفر از اعضای باند را دستگیر و دو خودروی حامل بار را توقیف کردند.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول