اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهاجم تیم فوتبال نساجی مازندران:

نساجی به راحتی می‌تواند لیگ برتری شود

خبرگزاری فارس: مهاجم جوان تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: نساجی اگر بخواهد به راحتی می‌تواند لیگ برتری شود.

نساجی به راحتی می‌تواند لیگ برتری شود

محمد عباس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان کرد: بچه‌ها با تعصب در لیگ بازی می‌کنند و موفق شدیم هفته ششم لیگ را با یک پیروزی با ارزش دست یابیم.

وی پس از پیروزی پرگل تیمش مقابل تیم صدرنشین نفت مسجد سلیمان افزود: بازیکنان در این دیدار بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتند و با تشویق هواداران موفق به کسب سه امتیاز بازی شدند.

مهاجم جوان فوتبال نساجی مازندران بیان کرد: بازی خوبی را شاهد بودیم و بچه‌ها همه عالی کار کردند و توانستیم با یک بازی حساب شده حریف را ببریم.

عباس‌زاده گفت: خدا را شاکرم که در تیمی بازی می‌کنم که تماشاگران باغیرتی داشته و با توجه به پیشنهادهای زیادی که داشتم لطف خدا شامل حالم شد و بهترین انتخاب خود را انجام دادم و به نساجی آمدم.

مهاجم جوان نساجی مازندران تصریح کرد: از اینکه موفق شدم نظر مربیان و به ویژه هواداران تیم را به خود جلب کنم، احساس خوشحالی و غرور می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: ارتباط بازیکنان بسیار دوستانه است و اگر همین روند ادامه پیدا کند به طور حتم به لیگ برتر صعود خواهیم کرد.

مهاجم آینده‌دار نساجی هواداران این تیم را عامل موفقیت نساجی برشمرد و گفت: از تمام تماشاگرانی که در این دیدار 90 دقیقه تیم را تشویق کردند، تشکر می‌کنم و خوشحالم که با رضایت کامل ورزشگاه را ترک کردند.

مهاجم فصل گذشته صنعت ساری در پایان افزود: فصل گذشته با وجود تلاشی که از خود به خرج دادیم، موفق نشدیم که سهمیه تیم صنعت ساری در لیگ آزادگان را حفظ کنیم ولی با توجه به شرایطی که امسال این تیم دارد اطمینان دارم دوباره صنعت ساری به لیگ یک بازخواهد گشت.

به گزارش فارس، محمد عباس‌زاده مهاجم جوان نساجی مازندران تاکنون موفق شده پنج گل برای تیمش در فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال کشور به ثمر برساند.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول