اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک بازی خانگی/

‌سنگ آهن بافق مغلوب نساجی مازندران شد

خبرگزاری فارس: شاگردان فیروز کریمی در دیداری سخت و نفس‌گیر با تیم نساجی قائمشهر مازندران در دیداری خانگی مغلوب حریف خود شدند.

‌سنگ آهن بافق مغلوب نساجی مازندران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، در هفته پنجم رقابت‌های باشگاه‌های دسته اول کشور (جام آزادگان)، تیم سنگ آهن بافق نتیجه بازی را دو بر یک به حریف مازنی خود نساجی قائمشهر واگذار کرد.

گرچه در این دیدار شاگردان فیروز کریمی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نساجی مازندران بیش از تیم میزبان از موقعیت‌های خود بهره برد و بازی نسبتا آرامی را به نمایش گذاشت.

تیم میهمان از همان ابتدای بازی توانست با چند ضد حمله دروازه تیم سنگ آهن را باز کند و در دقیقه چهارم بازی با استفاده از تزلزل خط دفاعی سنگ آهن بافق گل نخست خود را به ثمر برساند.

نخستین گل این دیدار را امید شاه‌مرادی از راه دور و با یک ضربه بلند روانه دروازه سنگ آهن کرد.

گل دوم این دیدار نیز به سود نساجی مازندران در دقیقه 48 بازی توسط محمد عباس‌زاده به ثمر رسید و تک گل تیم سنگ آهن را علی علیپور در دقیقه 89 به ثمر رساند.

همچنین بیشترین کارت‌های زرد این دیدار را مازندرانی‌ها از آن خود کردند که علی نظر محمدی، محسن رحیمی و امید شاه‌مرادی کارت زرد گرفتند.

البته علی نظرمحمدی در لیگ به بازیکنی حاشیه‌ساز و وقت‌کش در بازی‌ها شهره است و در این دیدار نیز به دلیل اتلاف وقت کارت زرد خود را در دقایق پایانی نیمه نخست دریافت کرد.

تیم فیروز کریمی البته از این لحاظ خوش شانس‌تر از تیم میهمان بود و با بازی متعادلی که از خود نشان داد، تنها یک کارت زرد دریافت کرد.

کارت زرد تیم سنگ آهن هم در وقت اضافه نیمه نخست بازی به مسعود ابطحی تعلق گرفت.

به گزارش فارس، این دیدار را محمدرضا اکبریان داوری کرد و آقایان حسین رحیمی‌پور و علیرضا ایلدرم کمک‌های وی در این دیدار بودند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول