اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال نساجی:

حمایت‌های معنوی از نساجی بیشتر شود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم نساجی قائمشهر گفت: حمایت‌های معنوی از نساجی بیشتر شود.

حمایت‌های معنوی از نساجی بیشتر شود

اسماعیل اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری گفت: دیدار سختی را پیش‌بینی می‌کردیم چون با تیمی بازی داشتیم که در همان ابتدای فصل در اوایل جدول بوده و نفرات خوبی را جذب کرده البته این قضیه زیاد برای ما مهم نبوده چرا که با داشتن دو بازیکن محروم و با جوان‌ترین بازیکنان حاضر به میدان رفتیم و این را به فال نیک می‌گیرم.

وی در ادامه افزود: با نبود بازیکنان محروم شانس بازی برای بازیکنان جوان تیم همچون محمدنژاد مهدی بیشتر شده همان طور این بازی را مشاهده کردید دیدید که این بازیکنان چطور بازی خوب و تماشاگرپسندی را به نمایش گذاشتند البته در یک مورد که مجتبی رمضانی یک تک به تک را خراب کرد دیدیم که هواداران اعتراضی را داشتند، ولی مشاهده کردید که رمضانی امروز چند گل برای‌مان به هدیه آورد پس می‌خواهم بگویم که هوداران صبور باشند.

سرمربی  تیم فوتبال نساجی بیان کرد: ما باهمان گل ابتدایی که خوردیم یک زمان 10 دقیقه‌ای شیرازه تیم از دست‌مان در رفت که با مدیریت درست بازیکنان تیم در همان دقایق پنج و هفت امید شاهمرادی با شوت سنگین که به سمت دروازه حریف شلیک کرد می‌توانستیم به گل اول برسیم ولی دیدید که بخت با این تیم یار بود و خدا را شاکریم که توانستیم با همت بازیکنان و حمایت هواداران خونگرم تیم صدر جدولی مسجد سلیمان را با چهار گل شکست دهیم.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: نساجی یک تیم ریشه‌دار است و حق مردم این شهرستان و استان لیگ برتری شدن نساجی است.

وی اضافه کرد: از مسئولین می‌خواهم تا با حمایت‌های معنوی خود این تیم را یاری دهند تا بتوانیم راه صعود به لیگ برتر را هموارتر ببنیم.

وی ادامه داد: ما یک تیم هماهنگ هستیم هرهفته بهتر از هفته‌های قبل بازی می‌کنم این نشانه از قدرت بازیکنان است؛ ما در ابتدای فصل هستیم پس قضاوت بی‌جا نداشته باشیم باید کمی تامل پیشه کنیم تا به سر منزل مقصود برسیم.

اسماعیلی در پایان اذعان داشت: از همه هواداران خوب قائمشهری و استان تشکر می‌کنم که تیم را حمایت می‌کنند و این برد را تقدیم همه هوادارانی که واقعا در سرما وگرما تیم را رها نکردند، می‌کنیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول