اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکمیته امداد امام خمینی شهرستان بهشهر:

40 مددجوی کمیته امداد در سیل بهشهر آسیب دیدند

خبرگزاری فارس: مدیرکمیته امداد امام خمینی بهشهر گفت: 40 مددجوی کمیته امداد شهرستان بهشهر در سیل اوایل هفته گذشته در بخش شهری و روستایی خسارت دیدند.

40 مددجوی کمیته امداد در سیل بهشهر آسیب دیدند

بشیر عالیشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: این خانوارها در منطقه شهری و روستاهای شهیدآباد و سارو  مستقر بودند که با شناسایی در جهت امدادرسانی و جبران خسارت آنان اقدام شده است.

وی با بیان اینکه یکی از مددجویان این نهاد نیز در این سیل جان خود را از دست داده است، خاطرنشان کرد: این مددجوی ما بی‌سرپرست بوده و در این سیل جان خود را از دست داده است.

به گفته عالیشاه در سیل اخیر بهشهر  از آمار اعلام شده فوق، 18 نفر از مددجویان ما 100 درصد لوازم خانگی شان خسارت دیده است.

این مسئول ادامه داد: مابقی مددجویان ما نیز  دچار آبگرفتگی منازل شدند که نیازمند تعمیرات و بازسازی هستند.

مدیر کمیته امداد بهشهر، با اشاره به اینکه این خسارت‌ها در بخش تخریب منازل، خرابی انشعاب‌های انرژی و آب بوده، تصریح کرد: هفت منزل مسکونی مددجویان کمیته امداد این شهرستان نیز 100 درصد تخریب شده است.

عالیشاه با اعلام اینکه اکیپ‌های مختلف کمیته امداد شهرستان در حال بررسی میزان خسارت‌ها هستند، گفت: با درخواستی که از کمیته امداد استان داشتیم، سبد کالای مواد غذایی در بین سیل‌زدگان مددجوی کمیته امداد این شهرستان توزیع شد.

وی یادآور شد: در این رابطه حدود 50 میلیون ریال سبد کالای مواد غذایی تهیه شد که با برنامه‌ریزی در بین مددجویان تقسیم و یا در حال تقسیم است.

رئیس کمیته امداد بهشهر ابراز داشت: در این حادثه 25 خانوار دانش‌آموز ما نیز دچار خسارت شدند که با هماهنگی انجام شده البسه و لوازم‌التحریر دانش‌آموزان تهیه و در اختیارشان قرار می‌گیرد.

این مسئول ادامه داد: با توجه به جاری شدن سیل در مناطق بالادست سیل به منازل خسارتی وارد نکرده و خسارتی در بالاد ست نداشتیم.

عالیشاه اذعان داشت: امکان فراهم کردن شرایط زندگی موقت به مددجویان سیل‌زده کمیته امداد شهرستان وجود دارد و براساس تصمیمات شهرستانی اقدام می‌شود.

انتهای‌ پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول