اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری:

برف کوهرنگ را سفیدپوش کرد / بارندگی تا ساعات پایانی فردا ادامه دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در این استان که سبب بارش برف در ارتفاعات کوهرنگ شده، گفت: تا اواخر روز یکشنبه بارندگی به صورت پراکنده و رگباری ادامه دارد و در ارتفاعات نیز برف خواهد بارید.

برف کوهرنگ را سفیدپوش کرد / بارندگی تا ساعات پایانی فردا ادامه دارد

شاهین پارسا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: به دنبال فعال شدن سامانه بارشی در این استان از عصر روز گذشته تاکنون آسمان این استان تحت تأثیر این سامانه بارشی قرار گرفته است.

وی دمای کنونی شهرکرد را 3.4 درجه سانتی‌گراد برشمرد و گفت: در حال حاضر دمای هوا در شهرستان کوهرنگ 16.1 درجه سانتی‌گراد، لردگان 1.2 درجه سانتی‌گراد، بروجن صفر درجه سانتی‌گراد و فارسان 2.1 درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

پارسا ادامه داد: سامان 8 درجه سانتی‌گراد، بن 6.7 درجه سانتی‌گراد، فرخشهر 3.2 درجه سانتی‌گراد، اردل 0.4 درجه سانتی‌گراد، شلمزار 3.1 درجه سانتی‌گراد، دوآب صمصامی 5.9 درجه سانتی‌گراد و مخملک 9.6 درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش برف در این استان، گفت: فعال شدن این سامانه بارشی، بارش برف در این استان را موجب شد، به طوری که شاهد بارش برف در ارتفاعات کوهرنگ بودیم.

وی با اشاره به اینکه این بارندگی‌ها در استان ادامه خواهد داشت، گفت: تا اواخر روز یکشنبه بارندگی به صورت پراکنده و رگباری ادامه خواهد داشت و در ارتفاعات نیز همراه با بارش برف خواهد بود.

پارسا با اشاره به گرم‌ترین و سردترین مناطق این استان، گفت: در شب و روز گذشته لردگان با 25 درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین منطقه و کوهرنگ با چهار درجه سانتی‌گراد سردترین منطقه این استان اعلام شده است.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول