اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای همدان:

183 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در همدان فعالیت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: در حال حاضر 183 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در استان همدان فعالیت می‌کنند.

183 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در همدان فعالیت می‌کنند

سید مهدی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: با توجه به لزوم بهره‌مندی فن و حرفه برای تمام اقشار، بخشی از آموزش‌های مهارتی مورد نیاز جامعه توسط بخش خصوصی ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: هم‌اکنون 183 آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد با مجوز و تحت نظارت این اداره‌کل در سطح استان همدان فعالیت می‌کنند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان با بیان اینکه این تعداد آموزشگاه 23 رشته متنوع آموزش فنی و حرفه‌ای را پوشش می‌دهند، افزود: امور مالی و بازرگانی، الکترونیک، بهداشت و ایمنی، صنایع دستی، فناوری اطلاعات، گردشگری، مراقبت و زیبایی، طراحی دوخت، اتومکانیک، الکترونیک، عمران، برق، مخابرات، معدن، کنترل ابزار دقیق و صنایع غذایی از جمله رشته‌هایی است که در سطح استان در آموزشگاه‌های آزاد آموزش داده می‌شوند.

وی در خصوص میزان آموزش‌های مهارتی ارائه شده اعلام کرد: بیش از 2 میلیون و 300 هزار نفرساعت معادل 10 هزار و 816 نفردوره آموزش در آموزشگاه‌های آزاد ارائه شده که بیشترین متقاضی آموزش در رشته‌های زیرمجموعه فناوری اطلاعات است.

باقری در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: آموزش‌دیدگان در این بخش پس از پایان دوره آموزشی در آزمون‌های سنجش مهارت شرکت کرده و در صورت قبولی گواهینامه مهارت دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول