اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان:

9 درصد از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به اصفهان اختصاص دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: حدود 9 درصد از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به این استان اختصاص دارد.

9 درصد از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به اصفهان اختصاص دارد

محمدعلی زارع امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان از بزرگ‌ترین مجموعه‌های آموزشی در سطح کشور به شمار می‌رود، اظهار کرد: در حال حاضر حدود 9 درصد از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به این استان اختصاص دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر 54 مرکز ثابت آموزش فنی و حرفه‌ای در سطح استان وجود دارد و این اداره درصدد افزایش تعداد این مراکز در سراسر شهرستان‌ها و مناطق موجود در سطح استان است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان به عملکرد مراکز از ابتدای امسال تاکنون اشاره و تصریح کرد: طی شش ماهه نخست امسال آموزش‌های مهارتی به بیش از 4 میلیون و 800 هزار نفر ـ ساعت در سطح استان اصفهان ارائه شده است.

وی با تاکید بر اینکه اشتغال‌زایی و ایجاد درآمد برای تمام افراد با استفاده از برخورداری از آموزش‌های مهارتی امکان‌پذیر است، اضافه کرد: با توجه به این موضوع تمام مناطق، شهر‌ها و روستای موجود در سطح کشور و به ویژه مناطق محروم کشور باید از وجود مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای برخوردار شوند.

زارع تاکید کرد: ارائه آموزش برای کارجویان در 54 مرکز ثابت آموزش فنی و حرفه‌ای استان، 32 پایگاه روستایی ویژه ارائه آموزش‌های خاص برای روستائیان، 9 واحد آموزشی در زندان‌ها، 30 تیم سیار شهری ویژه شهر‌های غیر از مراکز شهرستان‌ها و 21 پادگان ویژه آموزش نیرو‌های وظیفه از جمله عملکرد آموزشی اجرا شده در استان طی شش ماهه نخست امسال به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول