اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی:

محموله 2 میلیارد ریالی لوازم یدکی قاچاق در استان مرکزی توقیف شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از توقیف محموله 2 میلیارد ریالی لوازم یدکی قاچاق در استان خبر داد.

محموله 2 میلیارد ریالی لوازم یدکی قاچاق در استان مرکزی توقیف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی رضا احمدی گفت: دو دستگاه تریلر حامل 34 هزار و 778 عدد انواع لوازم یدکی موتورسیکلت قاچاق به ارزش تقریبی 2 میلیارد ریال توسط ماموران پلیس آگاهی استان مرکزی متوقف شد.

وی تصریح کرد: ماموران اداره مبارزه با کالای قاچاق و ارز پلیس آگاهی در راستای تشدید و مبارزه جدی و همه جانبه با قاچاق کالا کلیه محورهای مواصلاتی استان را تحت کنترل قرار دادند که در همین راستا هنگام کنترل محور دلیجان دو دستگاه تریلر مظنون به حمل کالای قاچاق را متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.

به گفته وی در بازرسی از این خودروها تعداد 34 هزار و 778 عدد انواع لوازم یدکی موتورسیکلت قاچاق به ارزش تقریبی دو میلیارد ریال کشف و رانندگان آن با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

همچنین سرپرست بازرسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از رد رشوه 13 میلیون ریالی ماموران یگان امداد شهرستان ساوه خبر داد.

علی دستور اظهار داشت: استوار دوم احمد کشوری‌نیا و گروهبان یکم پرویز دلیر و گروهبان یکم رسول زرنگ از ماموران یگان امداد شهرستان ساوه در اجرای مأموریت‌های محوله، حین گشت‌زنی یک نفر تبعه افغانستان که فاقد هرگونه کارت تردد و برگه اقامتی بود را دستگیر کردند.

وی افزود: متهم برای چشم‌پوشی از جرم و فرار از قانون حین انتقال به یگان مبلغ 13 میلیون ریال رشوه به ماموران پیشنهاد داد که ماموران وظیفه‌شناس و درستکار از پذیرش رشوه پیشنهادی خودداری می‌کنند.

سرپرست بازرسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان داشت: در نهایت فرد مذکور دستگیر و ضمن تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول