اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هافبک صبای قم:

فوتبال واقعی صبا را مقابل پرسپولیس ببینید

خبرگزاری فارس:‌هافبک تیم فوتبال صبای قم گفت: به هیچ عنوان تیم فوتبال پرسپولیس را دست کم نمی‌گیریم بلکه فوتبال واقعی صبا را مقابل این تیم نشان خواهیم داد.

فوتبال واقعی صبا را مقابل پرسپولیس ببینید
اکبر صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: بازی بسیار خوبی برابر پرسپولیس انجام خواهیم داد، تمام حواسمان را جمع خواهیم کرد که در این دیدار کمتر اشتباه کنیم تا از ورزشگاه آزادی پیروز و سربلند بیرون بیاییم.
وی تصریح کرد: بازی بسیار مهی در پیش داریم و تیمی که کمترین اشتباه را انجام دهد در این مسابقه می‌تواند به نتیجه لازم دست یافته و به سه امتیاز برسد اما در این بازی انگیزه تمام بازیکنان ما این است که صبا با دست پر و کسب سه امتیاز بازی را به پایان برساند.
هافبک تیم فوتبال صبای قم بیان کرد: قرار گرفتن صبا در مکان دوم جدول سبب شده است تا انگیزه سایر تیم‌ها مقابل صبا بیشتر از گذشته شود، به خصوص پرسپولیس که در هشت هفته گذشته نتایج خوبی نگرفته و می‌خواهد ناکامی‌هایش را به باد فراموشی بسپارد اما تیم ما هرگز اجازه این کار را نخواهد داد و قطعا بهترین بازی خود را مقابل دیدگان میلیون‌ها ایرانی ارائه خواهیم کرد.
وی افزود: تک‌تک بازیکنان صبا این روزها سختی تمرینات را تحمل می‌کنند تا در این دیدار با بهترین شرایط ممکن گام به زمین مسابقه بگذاریم، شک نکنید کادر فنی به خوبی وضعیت تیم پرسپولیس را برای ما آنالیز کرده است و شناخت خوبی از این تیم داریم.
صادقی اظهار داشت: تیم فوتبال پرسپولیس برای جبران ناکامی‌هایش در دیدارهای هفته‌های گذشته، در مقابل ما با انگیزه بسیار زیادی به میدان آمد و همین امر سبب شد تا کار ما آسان تر شود ما در ضد حمله تیم خطرناکی هستیم و می‌خواهیم هفتمین برد این فصل را در ورزشگاه آزادی جشن بگیریم.
وی خاطرنشان کرد: در دیدار مقابل پرسپولیس بازی بسیار خوبی انجام خواهیم داد و در همان نیمه نخست به دنبال این هستیم که از حریف پیش بیافتیم اما حواسمان به این نکته هم هست که بی احتیاطی نکنیم و به حریف اجازه خودنمایی ندهیم.
هافبک تیم فوتبال صبای قم حضور پر تعداد تماشاگر در ورزشگاه آزادی را یکی از دلایل انگیزه بالای بازیکنان صبای قم در این دیدار دانست و اظهار داشت: ما مقابل پرسپولیس نشان خواهیم داد که تیم قدرتمندی هستیم و صدر جدول جایگاه واقعی صبای قم است.
وی در خصوص دیدار قبلی تیم فوتبال صبای قم در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر فولاد خوزستان تاکید کرد: در این بازی فقط به دنبال کسب سه امتیاز بودیم تا از صدر جدول فاصله نگیریم، ما شناخت خوبی از تیم فولاد داشتیم و به خوبی نیز توانستیم با کنترل جریان مسابقه به پیروزی برسیم.
تیم فوتبال صبای قم پس از برتری یک بر صفر در هفته هشتم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس، 19 امتیازی شد و در حال حاضر هم امتیاز با تیم‌ فوتبال استقلال تهران، تنها به دلیل تفاضل گل کمتر در مکان دوم جدول رده‌بندی ایستاده است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول