اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در لیگ آزادگان؛

رحمانی سرمربی تیم فوتبال صبای نوین قم شد

خبرگزاری فارس: اعضای کادر فنی تیم فوتبال صبای نوین قم برای حضور در مسابقات فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان معرفی شدند.

رحمانی سرمربی تیم فوتبال صبای نوین قم شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که زمان زیادی به آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور باقی نمانده است، تیم فوتبال صبای نوین با حمایت‌های باشگاه صبای قم به عنوان نماینده قم در فصل جدید رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان شرکت خواهد کرد.
برای همین منظور مسئولان باشگاه صبای قم کادر فنی و سرپرستی این تیم را معرفی کردند تا این تیم با آغاز به موقع تمرینات خود، حضوری موفق در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان داشته باشد.
مسئولان باشگاه صبای قم عباس رحمانی از مربیان با دانش و تحصیلکرده فوتبال قم که یکی از قدیمی‌ها و پیشکسوتان این رشته ورزشی نیز در بین اهالی فوتبال قم شناخته می‌شود را به عنوان سرمربی تیم فوتبال صبای نوین قم در لیگ آزادگان معرفی کردند.
رحمانی از مربیان با تجربه ای است که پیش از این سابقه مربیگری در مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان را با تیم پردیس قم دارد، در این فصل با تیمی که بازیکنان آن را نفرات بومی تشکیل می‌دهند، به مصاف حریفان خواهد رفت.
همکاران عباس رحمانی در کادر فنی تیم فوتبال صبای نوین قم نیز سعید توسلی و رضا معصومیان خواهند بود تا بدین ترتیب صبای قم در فاصله اندک باقی مانده تا آغاز رقابت‌های لیگ آزادگان، با تمام توان آماده جدال با حریفان شود.
این در حالی است که ابوالفضل نکوئیان از چهره‌های نام آشنا در فوتبال قم نیز به عنوان سرپرست در کادر تیم فوتبال صبای نوین قم حضور خواهد داشت تا بدین ترتیب صبا تمرینات خود را برای جدال با حریفان در لیگ آزادگان آغاز کند.
تمرینات تیم فوتبال صبای قم نیز با حضور بازیکنان مورد نظر کادر فنی برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در فصل جدید این مسابقات آغاز می‌شود تا صبای نوین تنها نماینده قم در این دوره باشد.
امسال فوتبال قم در مسابقات لیگ آزادگان و در دسته سوم این رقابت‌ها یک نماینده خواهد داشت که این نماینده قرار بود تیم فوتبال پناه آفرین قهرمان فصل گذشته فوتبال باشگاه‌های قم باشد اما به تیم فوتبال صبای نوین تغییر یافت.
طبق قوانین قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان، جواز حضور در مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان را به دست می‌آورد اما با توجه به انصراف مسئولان شرکت پناه آفرین، تیم صبای نوین جایگزین این تیم شده است.
تیم فوتبال صبای نوین به عنوان تیم دوم صبای قم که در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور حضور دارد، در مسابقات فصل جدید لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان با بازیکنان بومی شرکت خواهد کرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول