اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال/

جدال صبا و سپاهان با قضاوت قهرمانی/ نگرانی از تکرار خاطرات تلخ سال 88

خبرگزاری فارس: داوری که با تصمیم مشکوک خود در دیدار برگشت صبا و سپاهان در سال 88 جنجال‌آفرین شد بعد از سه سال بار دیگر مصاف این دو تیم را قضاوت می‌کند.

جدال صبا و سپاهان با قضاوت قهرمانی/ نگرانی از تکرار خاطرات تلخ سال 88

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دیدارهای هفته دوازدهم از دور رفت مسابقات دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس بعد از پیروزی دلچسب و شیرین تیم ملی فوتبال کشورمان برابر کره جنوبی از روز جمعه بار دیگر گرمابخش محفل علاقمندان به فوتبال خواهد بود.

در حالی که دیدارهای هفته دوازدهم از دور رفت لیگ بر‌تر فوتبال از امروز آغاز خواهد شد و سه روز به طول می‌انجامید، در روز نخست بازی‌های این هفته محسن قهرمانی در رأس تیم داوری دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان را در قم قضاوت خواهد کرد.

جنجال در بازی صبا و سپاهان با تصمیم عجولانه قهرمانی

قهرمانی در حالی به عنوان داور بازی صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال معرفی شده است که این داور بعد از سه سال بار دیگر در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جدال این دو تیم قمی و اصفهانی را قضاوت می‌کند.

این دو تیم آخرین بار به قضاوت محسن قهرمانی در بازی برگشت لیگ نهم در ورزشگاه یادگار امام قم با یکدیگر دیدار کردند که در آن مسابقه صبایی‌ها ابتدا با دو گل از حریف خود پیش افتادند و سپاهان در دقایق پایانی کار را به تساوی کشاند.

نکته منفی تساوی این دیدار به جنجال کشیده شدن بازی با اشتباه محسن قهرمانی در اعلام پنالتی وقت‌های اضافی به سود تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بود که در نهایت منجر به عصبی شدن تماشاگران و بازیکنان و مربیان دو تیم و در نهایت به حاشیه رفتن بازی شد؛ در حالی که بعداً مشخص شد قهرمانی در تصمیم خود عجولانه اقدام کرده است.

از سوی دیگر قهرمانی بعد از بازی در مسیر خروج از قم دچار سانحه تصادف رانندگی شد و آن را به تماشاگران منتسب به تیم صبای قم نسبت داد و به دلیل این اتهام بی‌مورد هفته‌ها از سوی کمیته داوران کنار گذاشته شد و قضاوت نکرد.

بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم تیم رده دهم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان تیم صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال کشور را که قرار است از ساعت 16 و 50 دقیقه امروز در چارچوب دیداری از هفته دوازدهم از دور رفت دوازدهمین دوره مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شود را محسن قهرمانی با کمک حسن کامرانی‌فر و حسن یوسفی و محمد ملکی به عنوان داور چهارم قضاوت می‌کنند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول