اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور:

هتک حرمت به مقدسات موج بیداری اسلامی را تضعیف نمی‌‌کند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و حرکت رو به جلوی مسلمانان با هتک حرمت به مقدسات اسلامی تضعیف نخواهد شد.

هتک حرمت به مقدسات موج بیداری اسلامی را تضعیف نمی‌‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام مهدی صفرزاده بعدازظهر امروز در تجمع اعتراض‌آمیز اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان در هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) که در مسجد جامع سنندج برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان باید بدانند که مسلمانان هیچگاه اهانت‌کنندگان به پیامبر(ص) را نخواهند بخشید و در دفاع از ارزش‌های اسلام و قرآن تا پای جان ایستادگی می‌کنند.

به گفته وی، توهین به پیامبر اسلام(ص) توهین به همه انبیای الهی است و کسانی که به این کار دست زده‌اند پیرو هیچ دین و آیینی نبوده و تنها هدفشان جلوگیری از ترویج و توسعه این دین الهی است.

وی با بیان اینکه آزادی بیان بهانه آمریکا برای جلوگیری از توزیع فیلم موهن توهین به پیامبر(ص) است، تصریح کرد: همین مدعیان آزادی بیان انکار واقعه هولوکاست را جرم می‌دانند.

حجت‌الاسلام صفرزداه اضافه کرد: عکس‌العمل حکام مرتجع عربی منطقه خلیج فارس در برابر این هتک حرمت‌ها نمادی از سر سپردگی آنان به استکبار جهانی است.

وی افزود: توهین به اعتقادات بیش از یک میلیارد مسلمان در دنیا آزادی بیان محسوب می‌شود و این در حالی است که در همین کشورهای مدعی آزادی حتی اجازه تجمع اعتراض‌آمیز به مسلمانان داده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه کشورهای غربی به بهانه آزادی بیان به همه مقدسات دینی و انبیای الهی توهین می‌کنند، تصریح کرد: در همین کشورها زمانی که افرادی بخواهند در مورد مشکلات داخلی و مواردی همچون هولوکاست و حقوق بشر موضع‌گیری کنند با سخت‌ترین برخوردها مواجه می‌شوند.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول