اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سارقان طلافروشی خیابان کاوه به زودی دستگیر می‌شوند

جزئیات سرقت مسلحانه طلافروشی در خیابان کاوه‌ اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: سارقان طلافروشی خیابان کاوه هنوز دستگیر نشده اما تحت تعقیب و به زودی دستگیر می‌شوند.

جزئیات سرقت مسلحانه طلافروشی در خیابان کاوه‌ اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ‌حسین حسین‌زاده در جمع خبرنگاران از جزئیات سرقت مسلحانه در خیابان کاوه که اواخر هفته گذشته رخ داده بود، خبر داد و اظهار کرد: بر اساس شواهد موجود این سرقت مسلحانه توسط دو ‌موتورسوار انجام شده ‌که با شکستن شیشه مغازه دست خود را داخل ویترین کرده و ظرف مدت 43 ثانیه طلا سرقت کردند.

وی اضافه کرد: پس از گزارش این سرقت، ظرف مدت سه دقیقه پلیس به محل حاضر و تحقیقات خود را آغاز کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با تاکید به اینکه پلیس مرتب به طلافروشان در مورد شیشه‌های ضدگلوله، دوربین مدار بسته هشدار می‌دهد، تصریح کرد: اصفهان یک هزار و 200 مغازه طلافروشی دارد که باید به هشدارهای پلیس باید توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه 700 واحد طلا کیفی در اصفهان فعالیت دارند، گفت: باید اتحادیه و صنوف طلا به تجهیزشدن طلافروشان و طلافروشی‌ها به وسایل ایمنی نظارت بیشتری داشته باشند.

*جرائم خشن در شش ماهه جاری 65 درصد نسبت مدت مشابه کاهش داشته است

حسین‌زاده همچنین در ادامه صحبت‌های خود از افزایش یک درصدی وقوع جرم و کشف 85 درصدی میزان جرائم در شش ماه جاری در اصفهان خبر داد و افزود: جرائم خشن 65 درصد نسبت به مدت مشابه قبل کاهش داشته است.

وی از دستگیری قاتل زن 40 ساله در سپاهان شهر اصفهان خبر داد و بیان کرد: قاتل زن 40 ساله‌ای که در خانه خود در سپاهان شهر به قتل رسیده بود ظرف مدت 20 روز دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان افزود: قاتل جوانی 25 ساله اهل خوزستان و کارگری است که حوالی سپاهان شهر مشغول به کار و به منزل این زن رفت و آمد داشته است.

وی در مورد این پرونده تصریح کرد: قاتل پس از به قتل‌رساندن این زن طلا و جواهرات وی را سرقت و متواری می‌شود.

حسین‌زاده ادامه داد: بررسی دقیق صحنه جرم و تئوری‌سازی کارآگاهان پلیس آگاهی در ترسیم چهره فرضی قاتل به روش کشف جرم و جمع‌آوری شواهد و قرائن قتل توسط این جوان را ثابت کرد.

وی اضافه کرد: کارگاهان بالاخره این قاتل فراری و خشن را در استان خوزستان شناسایی و دستگیر کردند.

* سارقان مسافرکش‌نما دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان همچنین از شناسایی و دستگیری سارقان زیرپوشش مسافرکش در سطح شهر اصفهان خبر داد و گفت: با وجود هشدارهای مکرر پلیس مبنی بر سوار‌شدن با خودروهای تاکسی آرم دار و اتوبوس و آژانس‌ها، هنوز برخی افراد این موارد را رعایت نکرده و همچنان مورد سوء قصد این سارقان قرار می‌گیرند.

وی افزود: این باند سارق از تاریکی شب در محور انقلاب، احمد آباد و میدان آزادی زنان را سوار و برای رساندن به محل سپاهان شهر، بهارستان و سایر شهرک‌های اطراف با انتقال مسافر به نقطه‌ای خلوت مبادرت به سرقت کردند.

وی تصریح کرد: اعضای این باند سه نفره شناسایی و دستگیر شدند و تاکنون به شش فقره سرقت در اصفهان اعتراف کرده‌اند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول