اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری خراسان‌شمالی:

برخی از اعضای هیئت دولت وارد خراسان‌شمالی شدند

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری خراسان‌شمالی از ورود برخی از اعضای هیئت دولت به استان برای حضور در جلسه فردای هیئت دولت خبر داد.

برخی از اعضای هیئت دولت وارد خراسان‌شمالی شدند

علیرضا جلالی لحظاتی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: این تعداد از اعضای هیئت دولت شامل برخی از وزرا و معاونان رئیس جمهور است.

وی گفت: در راستای سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان‌‌شمالی فردا اعضای هیئت دولت به همراه معاون اول رئیس ‌جمهور نشستی را به منظور اتخاذ تصمیماتی برای پیشرفت و آبادانی هرچه بیشتر این استان برگزار می‌کنند.

به گفته رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات سفر رهبر انقلاب به خراسان‌شمالی این نشست همزمان با آخرین روز از سفر رهبر انقلاب اسلامی به استان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای این نشست 130 مصوبه پیش‌بینی شده است، افزود: کارهای کارشناسی و این مصوبات برای توسعه استان قبلاً در سطوح معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری و وزارتخانه‌ها انجام شده و در این نشست ارائه خواهد شد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری خراسان‌شمالی با بیان اینکه اعتبار اجرای این طرح‌ها بالغ بر هزاران میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: تمام این مصوبات در سه سال اجرا و محقق خواهد شد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول