اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست امسال انجام شد

دیدار حضوری 7600 نفر از مردم با روسای حوزه‌های قضایی خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی از دیدار حضوری هفت هزار و 658 نفر از مردم با روسای حوزه‌های قضایی این استان طی نیمه نخست امسال خبر داد.

دیدار حضوری 7600 نفر از مردم با روسای حوزه‌های قضایی خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دادگستری کل خراسان‌شمالی، احمد کیخسرویی اظهار کرد: این تعداد به صورت حضوری و چهره به چهره با رئیس کل دادگستری، روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان دیدار کردند.

کیخسروی گفت: در این دیدارها که به صورت منظم و مستمر برگزار شده، مردم مسائل و مشکلات خود در زمینه‌های مختلف از جمله بررسی مجدد پرونده، مشکلات زندانیان، درخواست وکیل، اشتغال و ... را مطرح و ارشادات و راهنمایی‌های لازم را کسب کردند.

وی همچنین از برگزاری چهار هزار و 442 نفر ساعت دوره آموزشی در دادگستری استان خبر داد.

کیخسروی با اشاره به تأثیر دوره‌های آموزشی در ارتقای توانمندی کارکنان اظهار داشت: آموزش مهارت‌های زندگی، ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد، آموزش کمک‌های اولیه و امداد و نجات از جمله دوره‌های برگزار شده ویژه کارکنان بوده است.

وی افزود: آشنایی با ادله اثبات دعوی کیفری و بررسی نحوه صحیح نگارش آراء قضایی نیز از دوره‌های آموزشی ویژه قضات بوده است.

رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی با بیان اینکه داشتن انگیزه برای کسب علم و دانش از ضروریات بهره‌مندی از کلاس‌های برگزار شده است، گفت: در چارچوب دوره‌های آموزشی کارکنان از وظایفی که دارند و شیوه‌هایی که برای برآوردن انتظارات شغلی وجود دارد، آگاه شده و با اجرای صحیح آن‌ها موجبات رضایتمندی مراجعین را فراهم می‌کنند.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول