اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی بجنورد:

زیرساخت‌های خراسان‌شمالی مربوط به قبل از تقسیم است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی بجنورد با اشاره به ضعیف‌بودن زیرساخت‌های استان گفت: اکثر این زیرساخت‌ها هم مربوط به قبل از تقسیم خراسان بوده است.

زیرساخت‌های خراسان‌شمالی مربوط به قبل از تقسیم است

جمشید گریوانی عصر امروز در حاشیه نشست شورای شهر بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: اکنون 9 سال بوده که از تاسیس خراسان‌شمالی سپری می‌شود، لیکن این استان و به ویژه بجنورد در اکثر شاخص‌های توسعه ضعیف است.

وی افزود: ضعیف بودن شاخص‌های توسعه در استان سایر بخش‌ها را نیز تحت تأثیر قرار داده است.

گریوانی همچنین از تأخیر در انتقال آب سد شیرین‌دره به بجنورد انتقاد کرد و گفت: انتقال آب از این سد از مصوبات دور اول، دوم و سوم سفر دولت به این استان بوده که متأسفانه هنوز به این شهر نرسیده است و مردم از آب مناسب برخوردار نیستند.

وی تاکید کرد: املاح و سختی آب بجنورد به تشخیص کارشناسان بالا بوده و مشکلات جدی در این زمینه برای شهروندان ایجاد کرده است.

عضو شورای اسلامی بجنورد بر تسریع در انتقال آب سد شیرین‌دره و افتتاح این پروژه تاکید کرد و گفت: براساس وعده مسئولان قرار بوده تا این پروژه افتتاح شود که امید می‌رود که مسئولان در زمان مقرر به وعده خود عمل کنند.

وی یکی دیگر از مشکلات مرکز خراسان‌شمالی را کم عرض بودن خیابان‌ها و معضلات ترافیکی برشمرد.

گریوانی با بیان اینکه همه ساله شاهد افزایش تعداد خودروها در این شهر هستیم، گفت: این در شرایطی است که معابر این شهر جوابگوی حجم خودروها نیست.

وی بازگشایی معابر این شهر را یکی از راهکارها برای کنترل ترافیک خواند و افزود: البته این نیازمند اختصاص اعتبارات ویژه بوده که مشارکت دولت در این زمینه ضروری است.

عضو شورای اسلامی بجنورد از صنوف آلاینده به عنوان یکی دیگر از مشکلات این شهر یاد کرد و گفت: این موضوع چند سالی است که به خاطر مشکلات معطل مانده و نیازمند اقدام عملی برای رفع آلایندگی از بجنورد است.

به گزارش فارس، بجنورد با دارا بودن دو منطقه شهری و همچنین شهرداری مهر 200 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول