اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:

مردم خراسان شمالی ثابت کردند تا آخرین نفس پیرو ولایت هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: مردم ولایت‎مدار به ویژه جوانان خراسان شمالی با شور و اشتیاق و علاقه وافر در مراسم استقبال از مقام معظم رهبری نشان دادند که تا آخرین نفس پیرو مکتب اسلام و ولایت هستند.

مردم خراسان شمالی ثابت کردند تا آخرین نفس پیرو ولایت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمدسلیمانی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه فارسان با تسلیت شهادت نهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، امام جواد(ع)، اظهار داشت: آن امام همام یکه تاز میدان علم و معرفت بودند.

وی افزود: با وجود سن کم، این امام در مناظره‎ها و مباحثی که با حضور علما برگزار می‎شد شرکت کرده و با پیروزی از آن خارج می‌شد که بیانگر بالا بودن مقام علمی آن حضرت بود.

محمدسلیمانی در ادامه با اشاره به بیانات مقام عظمای ولایت، امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) رهنمودهای معظم‌له را چراغ راه شیفتگان ولایت دانست و گفت: باید همیشه و در همه حال رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) ملاک عمل و معیار ما باشد.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری به سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی اشاره کرد و افزود: مردم ولایت‌مدار به ویژه جوانان با شور و اشتیاق و علاقه وافر در خراسان شمالی نشان دادند که تا آخرین نفس پیرو مکتب اسلام و ولایت هستند.

محمدسلیمانی با اشاره به عدم برابری درصد تجهیزات نفری و امکانات نظامی در جنگ تحمیلی بین ایران و عراق، گفت: پیروز جنگ ایران اسلامی بود که با اتکا به قدرت ایمان رزمندگان و عنایات خداوند راه پیروزی را طی کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز در جبهه اقتصادی با وجود هجمه‎های مختلف دشمن در انواع و مسیرهای گوناگون پیروز میدان، ملت غیور ایران اسلامی هستند که با پیروی از ولی امر خود، جهاد اقتصادی را شروع کرده‎اند.

به گزارش فارس، در ابتدای این مراسم حسینیه حضرت زهرا(س) سپاه فارسان با صرف هزینه 70 میلیون تومان و با زیربنای بیش از 250 مترمربع افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

در پایان این مراسم نیز پاسدار لهراسب سلیمانی به عنوان جانشین فرماندهی سپاه فارسان معرفی شد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول