اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

ذخیره قیر اردبیل در حال اتمام است

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: با کم شدن ذخیره قیر تا پایان مهر ماه فعالیت کارخانه آسفالت اردبیل به اتمام می‌رسد.

ذخیره قیر اردبیل در حال اتمام است

صدیف بدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: امسال و تا این مقطع بیش از 198 هزار و 200 تن آسفالت در اردبیل تولید و پخش شده است و تا پایان هفته جاری این میزان از مرز 200 هزار تن می‌گذرد.

بدری اظهار داشت: آرام آرام با کم شدن ذخیره قیر تا پایان مهر ماه فعالیت کارخانه آسفالت اردبیل به اتمام می‌رسد و ما از هم اکنون به فکر تامین قیر و آسفالت مورد نیاز برای فصل کاری سال آینده هستیم.

شهردار اردبیل در ادامه به مشکلات مالی در تامین قیر اشاره کرد و گفت: از هفته آینده با توقف فعالیت آسفالت‌ریزی در برخی از مناطق که احتمال می‌دهیم در فصل بارش مردم با مشکلاتی مواجه شوند، شن‌ریزی را انجام می‌دهیم.

وی در بخش دیگری از  سخنان خود اظهار داشت: در سطح شهر اردبیل 30 هزار اصله نهال و درخت متناسب با وضعیت جغرافیایی منطقه و همچنین 2.5 میلیون بوته گل تولید شده در محل پرورش گل و گیاه شهرداری کاشته شده است.

شهردار اردبیل افزود: با این فعالیت‌های گسترده، در دو مقطع نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل از عملکرد شورای شهر و شهرداری ابراز رضایت کرده و از محل پرورش گل و گیاه نیز بازدید کردند.

این مسئول به کارهای فرهنگی صورت گرفته نظیر برگزاری اولین همایش بوسه بر تجربه در تجلیل از شهرداران سابق اشاره کرد و افزود: این کار ماندگار شورای سوم و شهرداری بود که به یقین تاثیرگذار و ماندگار خواهند بود.

بدری به فعالیت تمام وقت کارخانه آسفالت اردبیل اشاره کرد و ابراز داشت: این کارخانه که یادگار دوران خدمت‌رسانی اکبر نیکزاد در سنگر شهرداری اردبیل است، امسال با تمام ظرفیت کار کرده و در چرخه تولید قرار گرفته است.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول