اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فیروز کریمی در آستانه بازی هفته ششم

نسبت به تیم گسترش فولاد تبریز شناخت خوبی دارم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم سنگ آهن بافق در آستانه بازی هفتم خود با تیم تبریزی گفت: نسبت به تیم گسترش فولاد تبریز شناخت خوبی دارم و در گذشته نه چندان دور در آنجا مربیگری کردم.

نسبت به تیم گسترش فولاد تبریز شناخت خوبی دارم

فیروز کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافق با اشاره به آمادگی تیم سنگ آهن بافق اظهار داشت: به جو و به شرایط تیم گسترش فولاد تبریز آشنایی دارم، تیم بسیار خوبی است و بی‌دلیل هم در کورس رقابت نیست.

وی با بیان اینکه همه تیم‌ها نقاط ضعف و قوت دارند، خاطرنشان کرد: تیم گسترش فولاد هم از این قاعده مستثنی نیست و برخی ویژگی‌های مثبت دارد که باید آنها را پوشش داده و از نقاط ضعف این تیم استفاده کامل را ببریم.

کریمی عنوان کرد: در حال حاضربازیکنان تیم سنگ آهن بافق در شرایطی هستند که تقریبا به باورهای تاکتیکی رسیده‌اند و اگر دچار مشکل یا حادثه و اشکالات فردی نشویم، بازی خوبی را ارائه می‌دهیم.

وی با تاکید بر ضرورت کسب هر سه امتیاز بازی افزود: مصدومان تیم سنگ آهن بافق هم به بازی می‌رسند و ابراهیم میرزا پور هم که هفته قبل به دلیل سرماخوردگی شدید نتوانست در ترکیب قرار گیرد، به بازی می‌رسد.

کریمی‌ افزود: مهرزاد رضایی نیز به جمع بازیکنان تیم اضافه شده است و امیدواریم بقیه تیم هم تا روز پنج‌شنبه به جمع اضافه شوند.

تیم سنگ آهن بافق در هفته ششم مسابقات لیگ دسته یک کشور پنج شنبه ساعت 15 و 15 دقیقه در ورزشگاه شهدای سنگ آهن بافق به مصاف تیم گسترش فولاد تبریز می‌رود.

تیم سنگ آهن بافق درهفته گذشته با باخت خانگی دو بر یک خود در برابر تیم نساجی همدان با هفت امتیاز در رده ششم جدول لیگ دسته یک قرار دارد و تیم گسترش فولاد تبریز با برد بازی هفته گذشته خود مقابل تیم گل گهر سیرجان با 11 امیتاز در رده دوم جدول این بازی‌ها قرار گرفته است.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول