اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور

سنگ آهن بافق میهمان خراسان، فولاد یزد میزبان کرمانشاه

خبرگزاری فارس: از سری مسابقات هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، هر یک از نمایندگان استان یزد عصر پنج‌شنبه این هفته به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

سنگ آهن بافق میهمان خراسان، فولاد یزد میزبان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، تیم سنگ آهن بافق نماینده فوتبال استان در گروه اول این رقابت‌ها که در دیدار نخست خود در برابر پارسه تهران به پیروزی خانگی دست یافت، در دومین بازی خود میهمان تیم ابومسلم خراسان در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد خواهد بود.

شاگردان فیروز کریمی در تیم سنگ آهن بافق از ساعت 16:15 روز پنجشنبه سی ‌ام شهریورماه در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد مقابل تیم ابومسلم از دروازه خود دفاع خواهند کرد تا پیروزی دوم خود را برای یزد به ارمغان آورند.

تیم سنگ آهن بافق در هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور در روز جمعه هفتم مهر از ساعت 15:15 با تیم الوند همدان دیدار خواهد داشت که به احتمال زیاد این دیدار نیز در بافق برگزار خواهد شد.

همچنین دیگر نماینده یزدی در لیگ دسته اول کشور که در گروه دوم قرار دارد، میزبان تیم راهیان کرمانشاه در عصر پنج شنبه سی‌ام شهریورماه در ورزشگاه شهید نصیری خواهد بود.

این دیدار در ساعت 16 و30 دقیقه برگزار خواهد شد که نخستین بازی تیم فولاد یزد در این دوره از رقابت ها محسوب می‌شود.

دیدار نخست فولاد یزد به علت بلاتکلیفی تیم کاوه تهران لغو شد و نتیجه بازی با سه گل به نفع فولاد یزد به ثبت رسید.

تیم فولاد یزد هم به دلیل از دست دادن این فرصت و محک بازیکنان دست به انجام یک دیدار تدارکاتی با امید فولاد یزد زد که بازی با نتیجه دو بر یک به نفع تیم فولاد یزد خاتمه یافت.

تیم فولاد یزد نیز در هفته سوم از رقابت‌ها در ورزشگاه تختی تبریز در روز جمعه هفتم مهر ماه به مصاف شهرداری تبریز خواهد رفت.

همچنین سنگ آهن بافق در هفته چهارم مصادف با جمعه 14 مهر در ساعت 15:15 با ماشین سازی تبریز در ورزشگاه تختی تبریز به رقابت خواهد پرداخت و فولاد یزد نیز با تیم سایپای شمال در ورزشگاه شهید نصیری یزد به زمین خواهد رفت.

در هفته پنجم این رقابت‌ها همزمان با پنج‌شنبه 20 مهرماه آهن بافق در ساعت 15 در مقابل نساجی مازندران با به توپ خواهد شد و تیم فولاد یزد نیز با تیم پاس همدان در ورزشگاه قدس این شهر دیدار خواهد داشت.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول