اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای تبیین مواضع سازمان بسیج دانشجویی کشور:

جریان انحرافی به دنبال سکولار کردن جامعه است

خبرگزاری فارس: عضو شورای تبیین مواضع سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: جریان انحرافی به دنبال سکولار کردن جامعه و انحراف روند انقلاب است.

جریان انحرافی به دنبال سکولار کردن جامعه است

وحید کوچک‌زاده امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرگزاری فارس در دورود اظهار داشت: این جریان که هدف خود را رخنه در تمام نهادهای انقلابی قرار داده است، به دنبال همراه ساختن مردم با اهداف شوم خود است، اما مردم با حفظ هوشیاری خود همواره در برابر تهدیدات مقاومت کرده و هیچ گاه از آرمان‌های خود عقب ننشسته‌اند.

 وی افزود: این جریان با ایجاد تشکیک در باورهای مذهبی مردم قصد دارد، روند حرکتی انقلاب را دچار خدشه و انحراف کند.

عضو شورای تبیین مواضع سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: آنچه امروز در جامعه مشاهده می‌شود، ماندگاری و استقامت مردم بر روی آرمان‌های امام و انقلاب است و روحیه انقلابی مردم همواره مانع شده است تا کوچک‌ترین انحرافی در اهداف آنان در راه نیل به آرمان‌ها ایجاد شود.

 این فعال سیاسی عنوان داشت: جریان انحرافی که در بدنه دولت رخنه کرده است، با هم‌نوایی با جریانات معاند و مخالف نظام سعی دارد، تا انقلاب را از جریان اصلی خود که همانا نیل به سوی آرمان‌ها است، منحرف سازد اما پایداری دلسوزان نظام و حفظ بصیرت آنان در این عرصه باعث شده است تا نقشه‌های شوم این جریان نقش بر آب گردد.

 کوچک‌زاده با اشاره به اینکه هدفگذاری جریان انحرافی برنامه‌ریزی برای ریاست جمهوری است، افزود: این جریان با دست‌اندازی بر دارایی‌های فراوان هلدینگ‌های مختلف اقتصادی کشور سعی دارند، تا با ریخت و پاش‌های فراوان، خود را آماده تکیه زدن بر منصب و کرسی ریاست جمهوری نمایند که در این مسیر تمام تلاش‌ها خود را مصروف به ایجاد جنجال‌های سیاسی و رسانه‌ای کرده است.

 عضو شورای تبیین مواضع سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه این جریان خطرناک ریشه در صهیونیزم بین‌الملل دارد، عنوان داشت: آنچه هدف دشمنان اسلام به ویژه صهیونیزم بین‌الملل است، مقابله با موج بیداری اسلامی و اسلام‌گرایی انسان‌ها است که ایران به عنوان ام‌القرای جهان اسلام، در نوک پیکان تهاجمات است.

 وی فروپاشی از درون حکومت‌ها را یکی از برنامه‌های طراحی شده صهیونیزم بین‌الملل عنوان کرد و گفت: این جریان نژادپرست اکنون نیز سعی خود را مصروف بر این داشته تا با هدایت جریان انحرافی و کمک به آنها در جهت به دست گرفتن زمام امور مدیریتی کشور در آینده‌ای نزدیک، با ایجاد دوگانگی در حکومت جامعه اسلامی، از قدرت ولایت کاسته و حرکت شتابان جامعه به سوی پیشرفت را دچار خلل کند.

کوچک‌زاده همچنین عنوان داشت: بر همگان به ویژه دلسوزان نظام فرض است که مانند همیشه در برابر این تهدید خطرناک ایستادگی کرده و نقشه‌های شوم این جریان منافق‌صفت ضداسلام را نقش بر آب سازند که در این مسیر روشنگری و حفظ بصیرت همگانی، امری لازم و ضروری است که اهتمامی ویژه را می‌طلبد.

انتهای پیام/ل۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول