اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آستارا خبر داد

کشف 336 کیلوگرم ذغال چوب جنگلی قاچاق در آستارا

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آستارا از کشف 336 کیلوگرم ذغال‌ چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

کشف 336 کیلوگرم ذغال چوب جنگلی قاچاق در آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، نادر خورسند عصر دوشنبه در جلسه انتظامی این شهرستان در تشریح کشف ذغال ‌چوب جنگلی در آستارا اظهار کرد: ماموران ایستگاه بازرسی سه‌راهی قلعه در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پیکان که در مسیر آستارا به اردبیل در حال تردد بود، مظنون شدند.

وی با بیان اینکه خودروی مورد نظر توسط ماموران ایستگاه بازرسی متوقف شد، افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار 336 کیلوگرم ذغال‌چوب جنگلی که بدون مجوز قانونی بود کشف و ضبط شد.

این مسئول همچنین از کشف مقدار 720 ثوب انواع البسه خارجی غیر مجاز خبر داد و تصریح کرد: ماموران ایستگاه بازرسی سه‌راهی قلعه در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پراید که در مسیر اردبیل به آستارا در حال تردد بود، مظنون شدند و در بازرسی از آن مقدار 720 ثوب انواع البسه خارجی غیرمجاز را کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به جمع‌آوری ادوات قمار در آستارا خاطرنشان کرد: به دنبال گزارش‌های مردمی درباره انجام قمار در یکی از مغازه‌های سطح شهرستان، ماموران یگان امداد در بازدید از مغازه مورد نظر آلات و ادوات قمار را جمع‌آوری و در این راستا دو نفر را دستگیر کردند.

خورسند اعمال قانون 907 مورد تخلف راهنمایی و رانندگی در هفته گذشته را از دیگر اقدام‌های پلیس آستارا ذکر کرد و یادآور شد: در این راستا تعداد 42 دستگاه خودرو و 69 دستگاه موتورسیکلت به دلیل رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی و آلودگی صوتی توقیف شدند.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول