اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پاسگاه انتظامی بابلکنار خبرداد

کشف 8 هزار لیتر مشروبات الکلی در مازندران

خبرگزاری فارس: فرمانده پاسگاه انتظامی بابلکنار در مازندران گفت: بامداد امروز، 8 هزار لیتر مشروبات الکلی در بابل کشف و ضبط شد.

کشف 8 هزار لیتر مشروبات الکلی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، بامداد امروز پاسگاه انتظامی بابلکنار بعد از چند ماه تحقیقات و کار اطلاعاتی موفق شد یک کارگاه تولیدی مشروبات الکلی را در روستای درونکلای شرقی از بخش بابلکنار ثبت و ضبط کند.

فرمانده انتظامی بابلکنار در این خصوص به فارس گفت: بامداد امروز ماموران پاسگاه انتظامی بابلکنار به یک خودروی ال 90 مشکوک و اقدام به توقیف ماشین کردند.

امین زارعی افزود: تلاش راننده خودرو به‌نام ق - د که اقدام به فرار از اجرای قانون داشت، بی‌نتیجه ماند و ماموران پس از تعقیب و گریز موفق شدند این ماشین را توقیف و 17 کیسه کشمش و مقداری مشروبات الکلی را از داخل ماشین کشف و ضبط کنند.

وی تصریح کرد: بعد از این عملیات موفقیت‌آمیز، ماموران انتظامی پاسگاه بابلکنار محل تولید مشروبات الکلی در روستای درونکلای شرقی که در داخل یک قهوه‌خانه متروکه بوده است، کشف کردند و 8 هزار لیتر مشروبات الکلی را از داخل این قهوه‌خانه ضبط کردند.

فرمانده انتظامی بابلکنار از تلاش شبانه‌روزی ماموران پاسگاه انتظامی بخش بابلکنار تقدیر کرد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول