اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان سابق تیم تراکتورسازی تبریز:

استقلال از بازی با تراکتور وحشت دارد/ شوت‌های راه دور بهترین روش برای گل زدن به استقلال

خبرگزاری فارس: کاپیتان سابق تیم تراکتورسازی تبریز گفت: مسئولان این تیم نباید وارد جنگ رسانه‌ای با تیم استقلال می‌شدند.

استقلال از بازی با تراکتور وحشت دارد/ شوت‌های راه دور بهترین روش برای گل زدن به استقلال

علی ابراهیمیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز در مورد بازی تراکتورسازی با استقلال اظهار کرد: افزایش حساسیت بازی تراکتورسازی با استقلال در عملکرد بازیکنان تاثیر منفی گذاشته و به نوعی به ضرر تیم تراکتورسازی خواهد بود.

بازیکن سابق تیم‌های تراکتورسازی و ماشین‌سازی افزود: تراکتورسازی نباید وارد جنگ رسانه‌ای با استقلال می‌شد، زیرا این دقیقاً خواسته استقلالی‌ها بود و حاصل این مصاحبه‌ها جایگزینی تشویش و اضطراب به جای آرامش در اردوی تراکتورسازان خواهد بود.

وی به تجربه سال‌های حضورش در پیکان و سایپا پیش از بازی مقابل استقلال و پرسپولیس اشاره کرد و گفت: زمانی که با یکی از این دو تیم بازی داشتیم ذوالفقارنسب مربی وقت تیم ما، با روانشناسی حساسیت بازی را به حداقل می‌رساند و تفکرات وی سبب می‌شد که ما هیچگونه استرس مقابل استقلال و پرسپولیس نداشته و به همین علت همیشه مقابل این دو تیم نتیجه خوبی کسب می‌کردیم.

بازیکنان تراکتور نباید اسیر استرس شوند

ابراهیمیان گفت: بازیکنان تیم تراکتورسازی باید آرامش خود را حفظ کرده و اسیر استرس نشوند، زیرا در هر صورت این تیم استقلال است که از بازی با تیم تراکتورسازی در تبریز وحشت دارد.

وی تصریح کرد: تیم تراکتورسازی از بازیکنان خوب و توانمندی برخوردار بوده و توانایی پیروزی بر تیم استقلال را داشته و من امیدوارم هر سه امتیاز این بازی به تیم تراکتورسازی تعلق گیرد.

تماشاگران خویشتندار باشند

کاپیتان سابق تیم تراکتورسازی از تماشاگران این تیم خواست در بازی مقابل استقلال خویشتن‌دار بوده و تنها تیم خود را تشویق نمایند.

وی تاکید کرد: تشویق تماشاگران سبب افزایش روحی تیم شده و شانس پیروزی تیم تراکتور را بالا خواهد برد، اما حرکات حاشیه‌ای می‌تواند ضمن از دست دادن شانس برد در این بازی، محرومیت از بازی‌های خانگی را به همراه داشته باشد.

ابراهیمیان که هم سابقه گلزنی به استقلال و هم به مهدی رحمتی را در کارنامه خود دارد، بهترین روش برای زدن گل به استقلال را شوت‌های راه دور و استفاده از نقاط کور دروازه می‌داند.

وی در این مورد می‌گوید: رحمتی در دفع توپ‌های قوسی با مشکل همراه بوده و تسلطی بر نقاط کور دروازه ندارد و بازیکنان تیم تراکتورسازی می‌توانند با این روش دروازه رحمتی را بگشایند.

وی همچنین بر استفاده از شوت‌های راه دور تاکید کرد و افزود: رحمتی نشان داده است که در دفع شوت‌های راه دور مشکل داشته و در سابقه خود گل‌های خوبی از راه دور دریافت کرده است.

  انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول