اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع):

استقبال گسترده از رهبری نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) گفت: معجزه الهی در مقابل همه تلاش‌های دشمنان قرار داشته و نمونه بارز آن، استقبال گسترده مردم خراسان شمالی از رهبری نظام است.

استقبال گسترده از رهبری نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم سردار مهدی مهدوی‌نژاد امروز در مراسم اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزان و فرهنگیان که در سالن شهید اخلاقی سپاه علی‌‌بن‌ابیطالب(ع) برگزار شد اظهار کرد: انجام برخی عملیات‌ها همچون طریق القدس آن هم در مدتی کمتر از یک سال بر اساس هیچ‌یک از فرمول‌های نظامی رایج در دنیا امکان‌پذیر نیست اما رزمندگان اسلام موفق به انجام این کار شدند.

وی با اشاره به محاسبات دقیق دشمنان در مواجهه با انقلاب اسلامی افزود: با این حال به لطف الهی مردم ایران همواره پیروز شده و دشمنان را با شکست بدرقه کرده‌اند.

فرمانده سپاه علی‌‌بن‌ابیطالب(ع) ادامه داد: معنویت ملت ایران و انقلاب اسلامی نوری را در این کشور به وجود آورده که دشمنان تلاش می‌کنند با انواع هجمه‌ها موجبات خاموشی آن را فراهم کنند.

وی با اشاره به تلاش دائمی دشمنان به ویژه آمریکا علیه ولایت فقیه و نظام ولایی خاطر نشان کرد: معجزه الهی در مقابل همه تلاش‌های آنها قرار داشته و نمونه بارز آن استقبال گسترده مردم خراسان شمالی از رهبری نظام است.

مهدوی‌نژاد بیان داشت: ارسال پهباد از سوی حزب‌الله به فضای اسرائیل نشانه قدرت اسلام و ایران است زیرا همگان دیدند که چگونه این پرنده آهنین پنج ساعت بر فراز آسمان رژیم صهیونیستی به پرواز درآمد.

فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) با تاکید بر بهره‌گیری معنوی از سفرهای راهیان نور گفت: از همه دانش‌آموزان و فرهنگیان می‌خواهیم نهایت استفاده را از فضای روحانی این مناطق برده و با چشم دل به این همه معنویت و ایثار بنگرند.

وی افزود: کاروان‌های راهیان نور به جایی می‌روند که خون پاک شهدا بر خاک آن ریخته است بنابراین باید مراقب باشند که این خون‌ها را پاس بدارند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول