اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی:

پیوند مردم و رهبری مؤثرترین سلاح نظام است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: پیوند مردم و رهبر انقلاب که در سفر ایشان به خراسان شمالی متجلی شد، برنده‌ترین سلاح نظام در برابر دشمنان است.

پیوند مردم و رهبری مؤثرترین سلاح نظام است

حجت‌الاسلام ابراهیم حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی اظهار کرد: توجه مقام معظم رهبری به مناطق مختلف کشور امر مهمی است و برای اداره یک کشور از ضروریات محسوب می‌شود.

وی با اشاره به توجه ویژه رهبر انقلاب به مناطق محروم افزود: این توجه موجب می‌شود که مردم این مناطق نسبت به وضعیت خود امیدوار شوند.

عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) خاطر نشان کرد: اشتیاق مردم در دیدار با مقام معظم رهبری در این سفر نشان‌دهنده حاکمیت بهترین نوع از مردم‌سالاری در کشور است.

وی با بیان اینکه مردم‌سالاری در کشور ما تنها یک شعار نیست ادامه داد: اینگونه استقبال‌ها نشان‌دهنده حقیقی بودن مردم‌سالاری دینی حاکم بر این کشور است.

حسینی اضافه کرد: سفر رهبر انقلاب به نقاط مختلف کشور نشان‌دهنده این موضوع است که حکومت باید در خدمت مردم باشد و مردم رکن مهم نظام را تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به تأثیرگذاری سفرهای مقام معظم رهبری در استان‌های مختلف کشور گفت: تمام سفرهای ایشان با برنامه‌ریزی و مطالعات گسترده همراه بوده و بسیاری از مشکلات در جریان این سفرها برطرف می‌شود.

عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) ابراز کرد: امروز جنگ بزرگ استکبار علیه ملت ایران در عرصه مقابله نرم نمود پیدا کرده و این اشتیاق مردم به رهبر تمام توطئه‌های دشمنان در جریان جنگ نرم را خنثی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دشمن تا از گسستن رابطه رهبری و مردم مطمئن نشود، حمله نظامی را آغاز نخواهد کرد ادامه داد: این استقبال پرشور مردم در سراسر کشور از رهبر انقلاب در واقع خاری به چشم دشمنان است.

حسینی افزود: اینگونه موقعیت‌ها نشان‌دهنده پیوند عمیق مردم با رهبر انقلاب بوده و سدی محکم در برابر نفوذ دشمنان است.

وی گفت: این پیوند مردم با رهبری سلاحی محکم‌تر از موشک و بمب برای حفاظت کشور از دشمنان است.

عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به اهمیت روشنگری‌های رهبر انقلاب در جمع مردم در نقاط مختلف کشور اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در جمع مردم خراسان شمالی مردم را به شکرگزاری در برابر نعمت انقلاب ترغیب کرده و دستاوردهای نظام اسلامی را بار دیگر برای آنها بازگو کردند.

وی ادامه داد: برخی این روزها در فضای سیاسی کشور زمزمه‌هایی می‌کنند در این رابطه که کشور باید به وضعیت سابق برگردد.

حسینی افزود: این افراد طوری وانمود می‌کنند که گویا نظام دچار انحراف شده است در حالی که رهبر معظم انقلاب در این سفر در سخنان خود این نکته را بیان کردند که هیچ‌گاه نظام ما دچار انحطاط نشده و تا امروز در مدار صحیح حرکت کرده است.

وی ادامه داد: رهنمودهای مقام معظم رهبری در این سفر و دیدارهایی که با اقشار مختلف مردم دارند، موجب گشایش راه‌های جدید پیش روی مردم خراسان شمالی خواهد شد و برکات بسیاری برای این مردم خواهد داشت.

عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب در جمع هر یک از اقشار جامعه در این سفر مهم‌ترین مطالب در ارتباط با آن قشر را بیان کرده و نقشی که آن قشر باید در زمینه مسائل مربوط به خود و مسائل روز جامعه ایفا کنند را برای آنها تبیین می‌کنند.

وی اظهار داشت: تجربه دیگر سفرهای مقام معظم رهبری نشان می‌دهد که مردم خراسان شمالی در ماه‌های آینده برکات سفر ایشان را به استان خود بهتر حس خواهند کرد و شاهد روشن شدن موتور محرک پیشرفت در این استان خواهند بود.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول