اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استانداری تهران:

جوانان بیانات اخیر رهبر انقلاب را سرلوحه قرار دهند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استانداری تهران گفت: جوانان باید بیانات دلسوزانه رهبر فرزانه انقلاب در ارتباط با مواد مخدر، تفریحات سالم و اسلامی، تحصیل دانش و پیشرفت و ... را الگوی زندگی خویش در تمام اعصار و ادوار قرار دهند.

جوانان بیانات اخیر رهبر انقلاب را سرلوحه قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش از 110 پروژه عمرانی کهریزک با حضور محمدرضا محمودی معاون عمرانی استانداری تهران، امیرحسین باقرنژاد معاون استاندار و فرمانده ویژه شهرستان ری و چند تن از مسئولان ذیربط افتتاح و بهره‌برداری شد.

محمودی با اشاره به جزئیات پروژه‌های افتتاح شده، عنوان کرد: امیدواریم با بهره‌برداری از این طرح‌های عظیم بتوانیم محرومیت این قبیل روستاها را کاهش داده و به مرور زمان همه محرومیت‌ها را برطرف کنیم.

معاون عمرانی استانداری تهران ادامه داد: از حضور در این مکان خوشحال هستم و خداوند را شاکرم به خاطر اینکه توانستم دل هموطنانم را شاد کنم و سهم بسیار ناچیزی در ارائه خدمت به مردم داشته باشم. 

وی با اشاره به سفر اخیر رهبر معظم انقلاب و بیانات ایشان عنوان کرد: یکی از تاکیدات رهبری در سفر به خراسان شمالی اهتمام و توجه به معماری اسلامی ـ ایرانی است، بنابراین ما و تمام مسئولان ذیربط باید در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری برنامه‌ریزی‌های حرفه‌ای و اصولی انجام دهیم.

محمودی در ادامه تصریح کرد: راهکارهایی را که مقام معظم رهبری برای آینده کشور ترسیم می‌کنند، همه مسئولان جامعه با همدلی و یاری یکدیگر جامه عمل بپوشانند و در جهت تحقق این اهداف سعی بسیار کنند.

معاون عمرانی استانداری تهران در پایان اضافه کرد: جوانان نیز باید بیانات دلسوزانه رهبر فرزانه انقلاب در ارتباط با مواد مخدر، تفریحات سالم و اسلامی، تحصیل دانش و پیشرفت و ... را الگوی زندگی خویش در تمام اعصار و ادوار قرار دهند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول