اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی

ارتقاء چشمگیر شاخص‌های کیفی در قطعات پرسی L90

خبرگزاری فارس: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با تلاش و همیاری کلیه همکاران در واحدهای تولید، مهندسی، قالب و ابزار و کیفیت بهبودهای قابل توجهی در کیفیت قطعات پرسی L90 به دست آمده است.

ارتقاء چشمگیر  شاخص‌های کیفی در قطعات پرسی L90

محمد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از جنوب استان تهران، با اعلام این خبر، گفت: با تلاش کلیه همکاران در واحدهای مختلف تولیدی و پشتیبانی کننده تولید برای نخستین بار موفق به دستبابی به PPM خارجی پایین‌تر از هدف مشتری شده‌ایم.

مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل سایپا پرس افزود: در این راستا موفق به حفظ روند کاهشی PPM خارجی برای ششمین ماه متوالی، کاهش قابل توجه باز کاری قطعات در خط مشتریان (1/2 درصد در زمینه بازکاری در محل مشتری با هدف 4 درصد) و نیز خروج سایپا پرس از لیست  10 تامین کننده با PPM بالای شرکت رنو پارس شده‌ایم.

وی از اهتمام شرکت در جهت کسب گرید B شرکت رنو به عنوان یک امتیاز رقابتی در تولید قطعات پرسی یاد کرد و اظهار داشت: پیشرفت این پروژه مطابق برنامه زمان‌بندی اعلام شده از شرکت رنو پارس می‌باشد.

کریمی نگهداری و انجام اصلاحات به موقع بر روی قالب‌های L90 توسط واحد نت قالب ابزار و نیز کنترل سخت‌گیرانه در بازرسی این قطعات توسط همکاران واحد تضمین کیفیت با همکاری واحد تولید را از دلایل عمده کسب این موفقیت دانست.

وی درپایان خاطرنشان کرد: پیاده‌سازی راه تولید سایپاپرس حدود هشت ماه است که به صورت مرحله‌ای در واحد پرس‌شاپ در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان بهمن ماه در کلیه خطوط این سالن پیاده‌سازی شود.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول