اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری تدارکاتی

اتحاد قم مغلوب سایپا البرز شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال امید اتحاد قم در دیداری تدارکاتی پیش از آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ فوتبال امید کشور برابر حریف مدعی خود تیم سایپا البرز تن به شکست داد.

اتحاد قم مغلوب سایپا البرز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که دیدارهای فصل جدید رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های کشور در رده سنی امید در راه است، این روزها تیم‌های مختلف باشگاهی خود را آماده حضوری موفق در فصل جدید این مسابقات می‌کنند.

در این بین باشگاه اتحاد قم که از باشگاه‌های سازنده فوتبال قم در چند سال اخیر بوده است، در تلاش برای کسب آمادگی لازم تیم امید خود، اقدام به برنامه‌ریزی برای انجام بازی‌های تدارکاتی کرده است که در این بین انجام بازی‌های تدارکاتی و دوستانه با تیم‌های استان‌ها و شهرهای همجوار نیز در نوع خود قابل توجه است و می‌تواند به خوبی این تیم را به مرز آمادگی مطلوب برساند.

مسئولان باشگاه اتحاد قم در تلاش برای بالاتر بردن میزان آمادگی بازیکنان تیم امید خود که قهرمان فوتبال باشگاه‌های استان قم نیز شده است، دیداری تدارکاتی با تیم فوتبال امید سایپا البرز از تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور را تدارک دیدند که این مسابقه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد.

در این دیدار که پنجشنبه شب برگزار شد دو تیم بر روی زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم با یکدیگر مسابقه دادند و در پایان 90 دقیقه تلاش این تیم سایپا البرز بود که توانست میزبان خود را با نتیجه پرگل چهار بر دو شکست دهد.

در نیمه اول تیم اتحاد شادقلی ابتدا یک بر صفر از حریف خود عقب افتاد اما بلافاصله بازیکنان این تیم در تلاش برای جبران گل خورده موفق شدند دروازه تیم سایپا البرز را باز کنند.

با وجود به ثمر رسیدن یک گل از سوی هر دو تیم و ایجاد فرصت‌های مختلف و زیاد گلزنی، نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسید و در نیمه دوم این تیم فوتبال اتحاد شادقلی قم بود که موفق شد برای بار دوم دروازه تیم سایپا البرز را باز کند اما 10 نفره شدن کار دست این تیم داد و سایپا از برتری عددی در تعداد بازیکنان به خوبی بهره برد و در ادامه سه بار دیگر دروازه تیم اتحاد قم را باز کرد.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول