اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه:

رهبری رکن رکین حکومت الهی است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: حکومت الهی 3 رکن دارد که رهبری رکن رکین این حکومت است.

رهبری رکن رکین حکومت الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام غلامرضا گودرزی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی روز جمعه اظهار کرد: رهبری، قانون الهی و مردمی بودن 3 رکن حکومت است که در قرآن به آن اشاره شده است.

گودرزی تصریح کرد: دوام و بقاء حکومت الهی در گرو این 3 رکن است که فقدان یکی باعث سست شدن و تزلزل دیگر ارکان می‌شود. رهبری از نظر قرآن رکن اول هر نظام است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به بیداری اسلامی در بین مسلمانان خاطرنشان کرد: در جهان اسلام مردم به خوبی به صحنه آمدند اما به خاطر نداشتن رهبری لایق نتوانستند به معنای حقیقی کلمه دست پیدا کنند.

وی با بیان اینکه رهبری دیده‌بان امت اسلامی است، تصریح کرد: کار و نقش دیده‌بان رصد دشمنان و موضع‌گیری در برابر آنان است تا به امت اسلامی صدمه‌ای نرسد.

گودرزی رهبر را چراغ، نورافکن و کشتی نجات امت دانست و گفت: تشخیص درست رهبری باعث روشنگری امت و راه آنان می‌شود.

وی رهبر فرزانه انقلاب را خلف صالح امام خمینی(ره) و نایب شایسته امام زمان(عج) دانست و گفت: امروز حکومت‌هایی که رجز می‌خوانند با عمر چند صد ساله در اداره امور مملکت و مردمشان به بحران رسیده‌اند اما جمهوری اسلامی با این عمر کوتاه در برابر تمام مصائب و مشکلاتی که استکبار برای ملت بزرگ آن پیش آورده همواره در حال رسیدن به اوج قله‌های پیشرفت و ترقی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه رمز این موفقیت و پیروزی نظام اسلامی را وجود پربرکت مقام معظم رهبری عنوان کرد.

وی در ادامه با اشاره به تحریم‌های اقتصادی دشمنان خاطرنشان کرد: مؤمن مانند کوه استوار است و طوفان تهدید و تحریم فرهنگی اقتصادی دشمن در برابر مؤمن نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

وی همچنین با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم کرمانشاه از مقام معظم رهبری در سال گذشته اظهار کرد: حضور مردم ایران در صحنه همیشه دشمن‌شکن بوده است همانطور که سال گذشته مردم کرمانشاه با یک حرکت حماسی دشمن را ناامید کردند و نشان دادند که همواره مطیع رهبر و ولی‌امر مسلمین هستند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول