اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از دستاوردهای سفر رهبری به کرمانشاه

76 پروژه در گیلانغرب با 621 میلیارد ریال اعتبار اجرا شد

خبرگزاری فارس: فرماندار گیلانغرب گفت: اختصاص 621 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای 76 پروژه در شهرستان گیلانغرب از دستاوردهای مهم سفر رهبری به استان کرمانشاه بود.

76 پروژه در گیلانغرب با 621 میلیارد ریال اعتبار اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، اردشیر رستمی امروز در مراسم گرامیداشت 23 مهرماه سالروز حضور رهبر معظم انقلاب در شهرستان گیلانغرب که باحضور چندین هزار نفر از مردم شهرستان گیلانغرب در مصلی نماز جمعه مسجد جامع شهر گیلانغرب برگزار شد اظهار کرد: سخنرانی و حضور مقام معظم رهبری در این شهرستان تاریخی و به ‌یاد‌ماندنی است.

رستمی ادامه داد: تجلی حضور و ندای لبیک مردم مقاوم این دیار در استقبال باشکوه از مقام معظم رهبری نشانه عمق پیوند مردم با ولایت است.

وی با اشاره به دستاوردهای سفر با برکت مقام معظم رهبری گفت: اختصاص 621 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای 76 پروژه مهم در بخش‌های راه‌، آب‌، کشاورزی‌، تاسیسات و خدمات زیربنایی و حمایتی، خدمات عمران شهری و روستایی‌، اجرای طرح‌های هادی‌، ایجاد مجتمع‌های فرهنگی‌، هنری و تبلیغی‌، توسعه مساجد و... از دستاوردهای سفر رهبری به استان کرمانشاه و شهرستان گیلانغرب است.

فرماندار گیلانغرب افزود: برخی از این طرح‌ها شروع شده، تعدادی به بهره‌برداری رسیده و مابقی نیز به‌تدریج طی مدت 2 سال آینده تکمیل خواهند شد.

حجت‌الاسلام محمد‌طاها مهری نیز گفت: مردم گیلانغرب با استقبال تاریخی و گرم خود از رهبر معظم انقلاب  برگ زرین دیگری را بر افتخارات و امتیازات این دیار افزودند.

مهری حضور رهبر معظم انقلاب در استان و همچنین انتخاب گیلانغرب به‌عنوان یکی از شهرهای مقصد سفر رهبری معظم انقلاب را نشانه عظمت این خطه و بزرگواری مردمان استان کرمانشاه دانست و افزود: عداوت دشمنان با ملت ایران بر سر انرژی هسته‌ای و بمب هسته‌ای نیست مشکل آنها انقلاب ما‌، انقلابی بودن ما و ولایتمداری ما است.

امام جمعه شهرستان گیلانغرب ادامه داد: دشمنان تبعیت و همراهی با خودشان را می‌خواهند که به فضل الهی و وجود ولایت‌فقیه همه توطئه‌های آنها هم‌چون گذشته به یاس تبدیل خواهد شد.

مهری اختصاص اعتبارات ویژه به بخش‌های مذهبی و فرهنگی نظیر مساجد و حوزه‌های علمیه در سفر رهبری به گیلانغرب را نشانه اهتمام ایشان به توسعه برنامه‌های مذهبی  و فرهنگی دانست.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول