اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد کرمان خبر داد

راه‌اندازی 8 مجتمع فرهنگی در شهرستان‌های محروم کرمان

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان از راه‌اندازی 8 مجتمع فرهنگی شبانه‌روزی توسط این نهاد در شهرستان‌های محروم این خطه خبر داد و گفت: دانش‌آموزان نیازمند روستائی در این مجتمع‌ها اسکان داده می‌شوند.

راه‌اندازی 8 مجتمع فرهنگی در شهرستان‌های محروم کرمان

وحید میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: 20 درصد تسهیلات بانکی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان به صورت موردی به افراد بی‌بضاعت اعطا می‌شود که زیرپوشش این نهاد نیستند.

وی اذعان داشت: خانواده‌های بی‌بضاعتی که دارای بیمار هستند برای تامین هزینه‌های درمان بیماران مشکلات بسیاری دارند.

میرزایی تصریح کرد: 150 کارشناس فرهنگی به صورت چهره‌به‌چهره در خانواده‌های مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان حضور پیدا می‌کنند و از نزدیک در جریان مشکلات فرهنگی این خانواده‌ها قرار می‌گیرند و بر اساس نیازهای خانواده‌های مددجو برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری لازم صورت می‌گیرد.

وی عنوان کرد: 8 هزار و 500 دانشجو و 34 هزار دانش‌آموز زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان هستند.

میرزایی از راه‌اندازی هشت مجتمع فرهنگی شبانه‌روزی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در شهرستان‌های محروم این خطه خبر داد و افزود: دانش‌آموزان نیازمند روستایی در این مجتمع‌ها اسکان داده می‌شوند.

وی با اشاره به بحث اشتغالزایی و توانمندسازی خانواده‌های مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) ابراز داشت: سالانه باید 10 درصد از جمعیت آماری این نهاد به واسطه اشتغالزایی و توانمندسازی از مجموعه خارج شوند.

این مسئول اذعان داشت: ورود مددجویان به کمیته امداد امام خمینی (ره) هدفمند شده است و مددجویان باید بر اساس برنامه زمانی مشخص مشغول به کار شده و از پوشش کمیته امداد خارج شوند.

میرزایی از کاهش 16 درصدی آمار مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: در سال جاری هم 4 هزار و 200 خانواده مددجو خودکفا می‌شوند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول