اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین مدیرکل حج و زیارت فارس:

25 کاروان از فارس راهی خانه خدا می‌شوند

خبرگزاری فارس: جانشین مدیرکل حج و زیارت استان فارس گفت: امسال 24 کاروان شیعه و یک کاروان اهل تسنن از فارس راهی خانه خدا می‌شوند.

25 کاروان از فارس راهی خانه خدا می‌شوند

علیرضا زینلی امروز در حاشیه برگزاری مراسم تشرف زائران فارسی به خانه خدا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: امسال از نظر تجهیزات پزشکی برای زائران پیشرفت خوبی داشته‌ایم؛ همچنین امور مربوط به حمل و نقل نیز در سطح بالایی انجام شده است.

وی با بیان اینکه امسال امور مربوط به حج روان‌تر از گذشته صورت می‌گیرد، افزود: نخستین مسیر پرواز تشرف به خانه خدا جده است که پس از آن زائران به مکه و بعد از طی سفر یک‌ماهه حج به شیراز اعزام می‌شوند.

زینلی اضافه کرد: به خاطر قوانین و مجازات‌های شدیدی که در کشور عربستان در مورد مواد مخدر وجود دارد، نمایندگان نیروی انتظامی در تمام جلسات و همایش‌هایی که برای زائران برگزار شده است، به صورت ویژه شرکت کرده و تذکرات لازم را در این زمینه به آنان داده‌اند.

این مسئول ادامه داد: ورود حتی یک گرم مواد مخدر به عربستان موجب تحمل چند سال زندان برای زائران جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

وی تصریح کرد: فارس تنها استانی بوده که تاکنون در کشور عربستان مشکل حمل مواد مخدر نداشته است و امیدواریم در سال جاری نیز این روند ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول