اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از چهار سال انسداد

پل گرگر شوشتر بازگشایی شد

خبرگزاری فارس: پس از چهار سال انسداد با حضور مسئولان ملی و استانی پل بند تاریخی گرگر شوشتر بازگشایی و ترد از این پل آغاز شد.

پل گرگر شوشتر بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر آرش دُر پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم بازگشایی این پل تاریخی اظهار داشت: این پل به دلیل تخریب‌هایی مسدود شده بود که پس از مرمت از طرف گنجینه ملی آب ایران بار دیگر تردد از این پل آغاز شد.

شهردار شوشتر با اشاره به اینکه همه شرایط ترافیکی از این پل مهیا شده است، افزود: این پل تاریخی به دلیل اینکه در شرایط کنونی هنوز در حال مرمت است و تنها برای تردد خودروهای سبک بازگشایی شده است در شرایط کنونی با اعمال محدودیت ترافیکی مواجه است و به این دلیل روز گذشته با صدور دستور شورای ترافیک شوشتر این پل با نصب ارتفاع‌گیرهایی ایمن شد.

وی با اشاره به اینکه نصب ارتفاع‌گیر در این پروژه موقت خواهد بود، تاکید کرد: نصب ارتفاع‌گیر در این پل به دلیل اینکه هنوز مرمت این پل به پایان نرسیده ‌است و رفتارشناسی این پل در حال انجام است با محدودیت مواجه است و پس از این مدت زمان که باید از طرف مشاور طرح مشخص شود این محدودیت به طور کامل برطرف می‌شود.

شهردار شوشتر با اشاره به اقدامات انجام شده برای بازگشایی این پل افزود: برای بازگشایی مجدد این پل اقداماتی مانند جدول‌گذاری، نصب ارتفاع‌گیر در ورودی و خروجی این پل، خط کشی ترافیکی و نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی در کمتر از 10 ساعت انجام شده است.

وی تاکید کرد: این پل پس از همه این اقدامات پاکسازی و تنظیف شده و توسط آتش‌نشانی شهرداری نیز شست‌وشو شده است و در شرایط کنونی تردد خودروهای سبک از این پل آغاز شده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول