اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط سازمان زیباسازی شهرداری قم

طرح ممیزی تابلوهای صنوف آغاز شد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قم از آغاز فاز جدید طرح ممیزی تابلو‌های صنوف سطح شهر به صورت گسترده خبر داد.

طرح ممیزی تابلوهای صنوف آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محمد موسوی‌منش گفت: تاکنون مراحل ثبت و صدور مجوز نصب تابلوی سر درب صنوف سطح شهر به صورت دستی و سنتی صورت می‌گرفت که استفاده از این شیوه با افزایش ضریب روزانه تعداد نصب و تعویض روکش تابلوهای سطح شهر و با توجه به تعداد کم نیروها و پرسنل در اختیار سازمان به شکل گذشته امکان‌پذیر نبوده و نیاز به سیستمی مکانیزه در تسریع این روند بیش از پیش احساس می‌شد.

وی ادامه داد: با بررسی‌ها و کارشناسی‌های انجام شده تصمیم بر استفاده از سیستم‌های به روز در مراحل آماربرداری از تابلوهای سطح شهر، صدور مکانیزه قبض عوارض و در نهایت صدور مجوز نصب تابلو گرفته شد که این اقدام با نظارت و کنترل کارشناسان معاونت تبلیغات و بازرگانی سازمان زیباسازی شهرداری قم صورت می‌پذیرد.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قم با اشاره به اولویت آغاز طرح مذکور از محدوده منطقه سه شهرداری قم اظهار داشت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با بخش خصوصی و برگزاری کلاس‌های آموزشی لازم، هم‌اکنون انجام این مهم به این بخش واگذار شده و پیش‌بینی می‌شود در فاز نخست آمار‌برداری مکانیزه و دیجیتال تابلوهای صنوف سطح شهر بیش از 20 هزار تابلو شناسایی شده و برای آنها مجوز صادر شود.

وی از همشهریان و اصناف سطح شهر خواست تا با درایت و توجه خاص، همیاری و همکاری لازم را با ممیزین و مجریان طرح مذکور به عمل آورده و بدین وسیله گام مهم دیگری در راستای زیباسازی شهر کریمه اهل بیت (س) برداشته شود.

انتهای پیام/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول