اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهرداری همدان خبر داد

تدوین طرح تفصیلی معابر زیر 12 متر در همدان

خبرگزاری فارس: معاون شهرسازی و معماری شهرداری همدان از تدوین طرح تفصیلی معابر زیر 12 متری در مناطق چهارگانه شهر همدان خبر داد.

تدوین طرح تفصیلی معابر زیر 12 متر در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان فرزاد تیموری پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسیون عمرانی و شهرسازی شورای اسلامی شهر همدان افزود: این طرح مکمل طرح تفصیلی است که زمینه را برای تهیه GIS یکپارچه شهری فراهم خواهد کرد.

وی با بیان اینکه طرح تفصیلی شهر همدان در سال 85 به شهرداری ارائه شد، تصریح کرد: در این طرح معابر زیر 12 متر تعیین تکلیفی مشخص نشده و خط پروژه‌ای نیز برای آن تعریف نشده بود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری همدان گفت: اجرای این طرح بر عهده شهرداری گذاشته شد که بر اساس سوابق موجود و ضوابط فنی که در طرح تفصیلی است خط پروژه برای این معابر تعریف شد.

وی با بیان اینکه این طرح برای تمامی معابر طرح تفصیلی شهر همدان اجرایی خواهد شد، اضافه کرد: مبنای اجرای این طرح بر اساس سوابق نوسازی املاک و حقوق مکتسبه افراد انجام می‌گیرد.

تیموری نقشه‌برداری با مقیاس مناسب، ارائه کدهای نوسازی، تهیه اطلاعات نوسازی املاک بر اساس موارد مالکیتی، حقوق مکتسبه و ضوابط فنی خط پروژه را از شاخصه‌های اجرای این طرح بیان کرد.

وی با اشاره اجرای طرح تفصیلی معابر زیر 12 متری در مناطق چهارگانه شهر همدان اظهار داشت: پیش‌بینی ما اتمام خط پروژه این طرح در مناطق 2، 3 و 4 تا پایان سال است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری همدان از شهرداری منطقه 2 به عنوان منطقه پیشرو در اجرای طرح تفصیلی معابر زیر 12 متری نام برد و افزود: این منطقه در زمینه نقشه‌برداری و انجام خط پروژه رینگ نخست وضعیت مناسبی را دارد.

وی مشخص شدن میزان تعریض معابر، تهیه GIS شهری و مکانیزه شدن امور شهرسازی را از جمله فواید اجرای این طرح بیان کرد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول