اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ادیب‌یزدی در گفت‌و‌گو با فارس:

منتظر رهنمودهای مهم مقام معظم رهبری باشید

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه قم گفت: ملت ایران منتظر رهنمودهای مهم مقام معظم رهبری در سفر به خراسان‌شمالی باشند.

منتظر رهنمودهای مهم مقام معظم رهبری باشید

حجت‌الاسلام مرتضی ادیب‌یزدی امروز در حاشیه مراسم عزاداری جمعه نشلجی‌ها در مشهد اردهال کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: ورود مقام معظم رهبری به هر نقطه از ایران یادآور تشریف‌ فرمایی پیامبر اکرم(ص) به مدینه است.

وی افزود: جو نورانیت حضور معظم‌له نه تنها در خراسان شمالی بلکه در سراسر کشور احساس می‌شود و همه مردم ایران احساس میزبانی از مقام معظم رهبری را دارند.

به گفته وی، این ارتباطات قلبی و ولایی است که بین آحاد ملت و رهبری وجود دارد و آن را نمی‌توان با هیچ قلمی ترسیم و با هیچ بیانی انعکاس داد.

این کارشناس علوم دینی یادآور شد: ارتباطات قلبی و ولایی بین ملت و رهبری حقیقتی است که کشور را حفظ کرده و این همان عنصری است که سایر حکومت‌های جهان از آن بی‌بهره هستند.

ادیب‌یزدی تصریح کرد: چهره نورانی مقام معظم رهبری یادآور اجداد طاهرینش و حضور معظم‌له در خراسان‌شمالی یادآور تشریف‌ فرمایی امام رضا(ع) به ایران است که همه اهالی این منطقه با تمام وجود برای اظهار ارادت و عشق رهبر به استقبال آمدند.

وی سفر معظم‌له به خراسان‌شمالی را دارای نکات مهمی در زمینه تکلیف مردم در ایجاد جو همدلی و تفاهم برای فراهم شدن مقدمات انتخابات پیش رو دانست و یادآور شد: با ایجاد جو دوستی و همدلی زمینه یک انتخابات متعادل، مردمی و قانونی مهیا شده تا مردم  با حضور حداکثری خود در انتخابات بتوانند یک بار دیگر زمینه تثبیت نظام اسلامی را فراهم کنند.

ادیب‌یزدی با اشاره به اینکه، منتظر رهنمودهای مهم مقام معظم رهبری در بخش‌های مختلف این سفر باشید گفت: رهبر انقلاب در این سفر مطالب بسیار مهمی را یادآوری می‌کنند که باید به آن توجه داشته باشیم.

استاد حوزه علمیه قم در ادامه خواستار همدلی و هم‌گرایی تمامی نیروهای انقلابی کشور در آستانه برگزاری انتخابات شد و گفت: برگزاری انتخابات سالم نیازمند همدلی و هم‌گرایی تمامی نیروها است و در این راه نقش صدا و سیما برای بردن نیروها به سمت هم‌گرایی و محور وحدت مهم‌تر است.

وی متذکر شد: امروز کشور در شرایط حساسی قرار گرفته و در چنین جو و شرایطی که شیطنت ارزی و اقتصادی دشمن شدت یافته باید مواظب بود تا نیروهای خود را حفظ کرده و عنصر وفاداری و اخلاقیات را در صحبت‌ها رعایت کنیم.

ادیب یزدی اذعان داشت: اگر اخلاقیات و انصاف در صحبت‌ها رعایت نشود لطمات جبران‌ناپذیری به وجود می‌آید، اما در صورت رعایت انصاف، افزایش همدلی و بالا بردن توان مقاومت مردم می‌توانیم از این خدعه دشمن نیز به سلامت عبور کنیم.

انتهای پیام/ن10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول