اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فیروز کریمی:

برد حق سنگ آهن بافق بود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم سنگ آهن بافق پس از پیروزی در مقابل تیم فوتبال پارسه تهران گفت: با وجود اینکه نتوانستیم آنچه را که می‌خواهیم در زمین پیاده کنیم اما برد این بازی حق ما بود.

برد حق سنگ آهن بافق بود

فیروز کریمی در حاشیه دیدار تیم سنگ آهن بافق با پارسه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافق با اعلام عدم رضایت از بازی تیم خود، اظهار داشت: به علت محرومیتی که به طور ناگهانی برای تعدادی از بازیکنان تیم سنگ آهن بافق از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شد، نتوانستیم آنچه را که می‌خواستیم در زمین پیاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برد حق تیم ما بود اما اشتباهات بسیار زیادی وجود داشت و به مراتب پایین‌تر از آنچه مدنظرمان بود، ظاهر شدیم.

کریمی همچنین با اشاره به اشتباهات فاحش داوری بیان کرد: از برخی اغماض‌های داور و کمک داور نمی‌توان گذشت اما در مجموع تیم داوری خوب بود.

وی با تشکر از حضور طرفداران پرشور حاضر در ورزشگاه تصریح کرد: تماشاچیان در ورزشگاه با حمایت خود نشان دادند که از طرفدار واقعی تیم هستند و از فرهنگ بالایی برخوردارند.

سرمربی تیم سنگ آهن بافق با بیان اینکه ما برای طرفداران خود احترام ویژه‌ای قائل هستیم، عنوان کرد: طرفداران نشان دادند عزت و لیاقت حضور در لیگ برتر را دارند و در هفته‌های آینده نیز به جمع طرفداران افزوده می‌شود.

کریمی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد دروازه‌بان تیم خود عنوان کرد: گرچه دروازه‌بان در برخی از صحنه‌ها اشتباهاتی داشت اما در مجموع عملکرد دروازه‌بان موفق بود و توپ‌هایی را گرفت که هر دروازه‌بانی به راحتی نمی‌تواند بگیرد.

مدیرعامل باشگاه سنگ آهن بافق نیز با تشکر از زحمات همه بازیکنان و کادر فنی تیم عنوان کرد: بازیکنان سنگ آهن در زمین به خوبی شایستگی خود را نشان دادند و ثابت کردند که همچون جوانان بافقی در زمین تلاشگر هستند.

ماشالله تفکری، مبلغ 10میلیون تومان به عنوان پاداش برای این برد شیرین به تیم سنگ آهن بافق هدیه داد.

به گزارش فارس، در هفته نخست مسابقات فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال سنگ آهن بافق و پارسه تهران در ورزشگاه اختصاصی شهدای سنگ آهن بافق به مصاف یکدیگر رفتند که در این بازی پارسه تهران دو بر یک مغلوب سنگ آهن بافق شد.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول