اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در واکنش به هتک حرمت ساحت نبی اکرم

فریاد مرگ بر آمریکا در لرستان طنین‌انداز می‌شود

خبرگزاری فارس: مردم لرستان در واکنش به اقدام انزجارآور استکبار و توهین به ساحت پیامبر رحمت، فردا بعد از نماز جمعه در راهپیمایی باشکوهی فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

فریاد مرگ بر آمریکا در لرستان طنین‌انداز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مردم ایران اسلامی از همان روزهای اول پخش فیلم اهانت‌آمیز به پیامبر اسلام، خشم و انزجار خود را از استکبار به نمایش گذاشتند و مردم لرستان نیز در دفاع از پیامبر و آل پیامبر پیشگام شده و تاکنون در واکنش به این اهانت چندین راهپیمایی باشکوه برگزار کرده‌اند.

به دنبال این اعتراضات مردم مسلمان لرستان فردا نیز با برپایی راهپیمایی باشکوهی خشم و نفرت خود را نسبت به این اقدام استکبار اعلام می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان ضمن دعوت از همه اقشار مختلف مردم لرستان گفت: 21 مهرماه را در لرستان به عنوان روز دفاع از پیامبر اعلام می‌کنیم و یکایک مردم این استان بعد از نماز جمعه در سطح شهرستان‌های لرستان، وفاداری، تبعیت و ایستادگی در دفاع از پیامبر را تا پای جان اعلام می‌کنند.

حجت‌الاسلام میرعمادی از همه اقشار مردم لرستان دعوت کرد در این راهپیمایی حضوری گسترده داشته باشند.

در ادامه امام جمعه سلسله ظهر امروز در نشست با خبرنگاران این شهرستان، مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی محکومیت هتک حرمت پیامبر اسلام (ص) و دفاع از ارزش‌ها و مقدسات اسلامی که روز جمعه همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود، دعوت کرد.

حجت الاسلام سید جلال موسوی تبار گفت: بدون شک مردم مومن و ولایتمدار شهرستان سلسله با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی فردا (جمعه)، عشق، محبت و وفاداری خود را در دفاع از ساحت مقدس پیامبر بزرگوار اسلام ابراز خواهند کرد.

وی افزود: این راهپیمایی نمایش قدرت مسلمانان در دفاع از ارزش‌های دین مبین اسلام و محکوم کردن توطئه دشمنان اسلام خواهد بود.

امام جمعه سلسله با بیان اینکه این راهپیمایی پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه همزمان با سراسر استان در سلسله برگزار می‌شود، گفت: توهین به ارزش‌های مقدس ادیان الهی ناشی از سیاست‌های اسلام‌ستیزی غرب و صهیونیست‌هاست که می‌خواهند با این اقدامات شرم‌آور مردم دنیا را نسبت به دین مبین اسلام بدبین کنند.

در ادامه امام جمعه دلفان از راهپیمایی اعتراض به هتک حرمت ساحت پیامبر اکرم (ص) با شرکت اقشار مختلف مردم روز جمعه در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدتقی صرفی‌پور گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این شهرستان آماده برپایی این راهپیمایی اعتراض‌آمیز است و به طور قطع شهروندان نورآبادی با حضور گسترده خود خشم و انزجار خود را از توهین‌کنندگان به ارزش‌های والای اسلام ابراز خواهند داشت.

وی افزود: این راهپیمایی فردا پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه از محل سالن امام خمینی دلفان برگزار می‌شود.

در ادامه حجت الاسلام رضا گودرزی، رئیس ستاد نماز جمعه بروجرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد گفت: در بروجرد بعد از اقامه نماز جمعه راهپیمایی گسترده توسط مردم این شهر از مصلای نماز جمعه بروجرد آغاز و این راهپیمایی در میدان صفا ختم می‌شود.

به گزارش فارس، مردم شهرستان خرم‌آباد فردا بعد از نماز جمعه با راهپیمایی باشکوه مسیر مصلای الغدیر، خیابان انقلاب تا خیابان شفا با فریاد مرگ بر استکبار طی می‌کنند.

بنا بر این گزارش گروه‌های مختلف بازار و اصناف استان لرستان با تجمع در مقابل حوزه‌های علمیه و مساجد و برگزاری راهپیمایی، خشم و انزجار خود از اهانت به مقدسات مسلمانان را ابراز کردند.

ادارات، تشکل‌ها، دستگاه‌های اجرایی لرستان، دانشگاهیان، کسبه و بازاریان و ... طی اطلاعیه‌های جداگانه از مردم برای شرکت در این راهپیمایی دعوت کردند.

انتهای پیام/ل10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول