اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست استان اردبیل:

320 دفتر ICT روستایی در اردبیل فعال است

خبرگزاری فارس: مدیرکل پست استان اردبیل از فعالیت 320 دفتر ICT روستایی در نقاط مختلف استان اردبیل خبر داد.

320 دفتر ICT روستایی در اردبیل فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیاوش سکاکی صبح امروز در نشست با خبرنگاران اردبیل به مناسبت روز جهانی پست اظهار داشت: 108 دفتر پیشخوان دولت نیز در استان اردبیل فعال است که تنها 21 درصد آنها با اداره پست استان قرارداد دارند.

وی افزود: 495 نقطه تماس پستی و 205 نفر نیروی انسانی با بهره‌‌گیری از آخرین فناوری‌های اطلاعاتی در یک سال گذشته 7 میلیون مرسوله را در واحدهای استان قبول و پس از آماده‌سازی به سایر نقاط کشور ارسال کردند.

این مسئول بیان داشت: در همین مدت 7.5 میلیون مرسوله نیز از سایر مبادی ذیربط قبول و در سطح استان توسط اداره کل پست اردبیل توزیع شده است.

مدیرکل پست استان اردبیل سرانه مرسوله پستی به ازای هر نفر جمعیت استان طی یک سال گذشته را 6.2 مرسوله اعلام و اظهار امیدواری کرد این رقم تا پایان سال جاری به 7.1 مرسوله افزایش یابد.

سکاکی سرانه مرسوله پستی در استان اردبیل را نسبت به سرانه کشوری بسیار پایین اعلام کرد و گفت: انتظار داریم با فرهنگ‌سازی استفاده از خدمات پستی بتوانیم این سرانه را در استان اردبیل بهبود ببخشیم.

کارت پستال الکترونیکی خدمت جدید پست

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود از راه‌اندازی بخش کارت پستال الکترونیکی در شرکت پست استان اردبیل خبر داد و افزود: علیرغم موثر بودن این بخش متاسفانه در استان اردبیل این واحد به طور کامل معرفی نشده است در حالی که مردم ما می‌‌توانند با استفاده از کارت پستال الکترونیکی با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان نسبت به ارسال کارت پستال‌های تبریک به هر نقطه از کشور اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل پست استان اردبیل کارت پستال را از سرویس‌های نوین شبکه پستی اعلام کرد و گفت: با مراجعه به سامانه WWW.ecard.post.ir مردم می‌توانند نسبت به ارسال کارت پستال در مناسبت‌های مختلف اقدام کنند.

سکاکی از اصحاب رسانه خواست در نهادینه کردن این خدمت در استان اردبیل تلاش کنند تا با فرهنگ‌سازی که صورت خواهد گرفت مردم ما نیز بتوانند از این خدمات استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود هزینه ارسال مرسوله حتی به میزان انبوه از طریق اینترنت را تنها 600 تومان اعلام کرد و افزود: شعار ما پست ماندگار است و طرح کارت پستال الکترونیکی نیز می‌تواند از فعالیت‌های ماندگار شرکت پست قرار گیرد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول