اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به واسطه تأخیر در بهره‌برداری تقاطع رضایی‌نژاد

شهردار ایلام از مردم عذرخواهی کرد/ پیمانکار پروژه مقصر است

خبرگزاری فارس: شهردار ایلام از مردم ایلام به واسطه تأخیر در بهره‌برداری پروژه تقاطع غیر همسطح شهید رضایی‌نژاد عذرخواهی کرد.

شهردار ایلام از مردم عذرخواهی کرد/ پیمانکار پروژه مقصر است

خالق منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: تقاطع غیر هم‌سطح بلوار جنوبی حضرت امام که به شهید داریوش رضایی‌نژاد نیز نامیده شده یکی از پروژه‌های خوب و اثرگذار در موضوع ترافیک آینده شهری ایلام است.

وی ادامه داد: این پروژه به واسطه اینکه در شروع کار تأأسیساتی مانند شبکه آب و فاضلاب و گاز در مسیر احداث داشت با کندی کار مواجه شد.

این مسئول اضافه کرد: این کندی کار سبب تأخیر سه تا چهار ماه پروژه شده و افزون بر این پیمانکار در زمان پیشنهاد قیمت کار، قیمت مصالح نیز پایین بود و در ابتدای سال و همزمان با شروع کار قیمت‌ها خیلی افزایش یافت و سبب شد که به کندی کار انجام شود.

منصوری تصریح کرد: در عین حال شهرداری در پرداخت‌ صورت وضعیت‌ها به صورت مستمر فعالیت داشته و تذکرات زیادی را به پیمانکار داده است.

شهردار ایلام گفت: شرکت پیمانکار متأسفانه در کار تعلل داشته و این دستگاه جرائم تأخیر غیر مجاز برای شرکت اعمال کرده و از مردم استان ایلام نیز به خاطر تعلل در تأخیر و تکمیل پروژه انجام شده عذرخواهی کرده و امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان تأخیر این پروژه تکمیل شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر این پروژه 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و کل اعتبار پروژه 4 میلیارد و 760 میلون تومان است که از نظر ریالی 2 میلیارد و 500 میلیون تومان تاکنون هزینه شده است.

این مسئول اضافه کرد: وعده‌ای که پیمانکار به شهرداری داده این است که پروژه تا پایان آبان‌ماه افتتاح می‌شود.

منصوری تصریح کرد: در عین حال من این وعده را نداده اما این تأکید را دارم که تا پایان آبان ماه به اتمام برسد و اگر پیمانکار توان انجام کار را نداشت قطعا شهرداری کار را به اتمام خواهد رساند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول