اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری:

باخت مقابل شهرداری اردبیل را به گردن می‌گیرم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری در پی باخت خانگی تیمش مقابل شهرداری اردبیل گفت: این باخت را به گردن می‌گیرم.

باخت مقابل شهرداری اردبیل را به گردن می‌گیرم

شبیر لطفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در این دیدار بد بازی کردیم و بازیکنانم در کنار بد بازی کردن حریف را نیز ضعیف قلمداد کردند.

وی افزود: تیم شهرداری اردبیل از تیم‌های خوب لیگ است و به بازیکنانم گفته بودم که بازیکنان حریف را دست کم نگیرند و بازی محکمی را برگزار کنند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری تصریح کرد: بازیکنانم انتظاراتم را برآورده نکردند و در پی بد بازی کردن برخی از بازیکنان مجبور به تعویض آنها شدم.

لطفی درباره تعویض‌های خود در این بازی گفت: وقتی دیدم که تاکتیک اولیه بازی جواب نداد با تعویض چند بازیکن مجبور به تغییر تاکتیک شدم.

وی در ادامه افزود: امروز مجتبی فرهادی دروازبان اصلی تیم مصدوم بود و به جای او از اسماعیل میرزاجانپور استفاده کردیم که این دروازبان جوان در این بازی استرس داشت.

سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری یادآور شد: همه چیز دست به دست هم داد تا صنعت ساری نتیجه نگیرد، در کنار کم‌تجربگی دروازبان امروز روز بازیکنانم نبود و مدافعان تیم هم بد بازی کردند.

لطفی گفت: از هواداران به خاطر بد بازی کردن تیم عذرخواهی می‌کنم و به آنها قول می‌دهم که در بازی‌های آینده بهتر کار کنیم تا نتایج  مطلوب را بدست آوریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم در دو بازی خارج از خانه برنده و در دو بازی داخل خانه بازنده حریف شد که باید بازیکنان قدر بازی و امتیازهای خانگی را بیشتر بدانند.

به گزارش فارس، در هفته چهارم لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور صنعت ساری سه بر یک مغلوب مهمان خود شهرداری اردبیل در ورزشگاه شهدای ساری شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول