اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای تأمین استان سمنان:

سرعت رسیدگی به پرونده‌های قضایی افزایش یافته است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای تأمین استان سمنان گفت: سرعت رسیدگی به پرونده‌های قضایی در دادگستری استان تهران به خوبی افزایش یافته است.

سرعت رسیدگی به پرونده‌های قضایی افزایش یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا خلخالی عصر امروز در جمع شماری از قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان سمنان اظهار داشت: استان سمنان دارای وسعت بسیار زیادی بوده اما با این وجود توسط تعداد کمی از نیروهای انتظامی و امنیتی محافظت می‌شود.

وی تصریح کرد: با وجود همه کمبودها و کاستی‌ها در استان سمنان، امنیت این استان زبانزد خاص و عام است و این نشان می‌دهد که مسئولان به وظایف خود به خوبی عمل کرده‌اند.

رئیس شورای تأمین استان سمنان با بیان اینکه در شرایط کنونی اعتقاد و اعتماد مردم به بدنه دادگستری و دستگاه قضایی بسیار افزایش یافته است، گفت: این اعتماد عمومی به واسطه تعامل مسئولان قضایی با مردم به وجود آمده است.

خلخالی با بیان اینکه در سال‏های اخیر ارتباط مردمی خوبی از سوی مسئولان دادگستری کل استان تهران با مردم شکل گرفت و این امر جایگاه دستگاه قضایی را ارتقا می‌دهد، گفت: دادگستری در استان سمنان در زمینه سرعت رسیدگی به دعاوی و کیفیت بررسی پرونده‌ها و همچنین در برخورد با جرایم دارای حساسیت عمومی به جایگاه قابل قبولی رسیده است.

خلخالی افزود: سرعت رسیدگی به پرونده‌ها در این بخش بسیار بالاست و به خوبی احکام مجرمان صادر و اجرا می‌شود.

وی گفت: احساس امنیت که در حقیقت مهمتر از خود امنیت است، امروز در سمنان به وجود آمده و زحمات دادگستری و کارکنان حوزه قضایی در این بخش بسیار مشهود است.

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول