اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز گیلان خبر داد

گازرسانی به 3 شهر گیلان تا خرداد 92

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز گیلان از گازرسانی شهر دیلمان در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: شهرهای جیرنده و پره‌سر خرداد سال 92 گازرسانی می‌شوند.

گازرسانی به 3 شهر گیلان تا خرداد 92

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سیدجلال نورموسوی ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان با اشاره به طرح ملی گازرسانی به یک‌هزار روستا و 50 شهر مهر ماندگار در کشور اظهار کرد: شهر دیلمان و 60 روستای استان جزو طرح‌های مهر ماندگار گیلان هستند و باید تا خرداد سال 92 به بهره‌برداری برسند.

وی ادامه داد: گازرسانی به 10 روستای گیلان تاکنون تکمیل شده و در 47 روستا در حال اجراست و 56.5 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نورموسوی به گازرسانی به 37 روستا تا دهه فجر سال جاری در گیلان اشاره کرد و افزود: پیمانکاران گازرسانی به 10 روستا مشخص شدند ضمن اینکه پیمانکاران گازرسانی به 3 روستای دیگر تا ماه آینده مشخص می‌شوند و این طرح‌ها سوم خرداد سال 92 همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با بیان اینکه 27 کیلومتر طراحی اولیه گازرسانی به شهر دیلمان انجام شده است، تصریح کرد: 21 کیلومتر معادل 70 درصد طراحی پروژه مذکور انجام شده و شبکه‌گذاری آن از پیشرفت بیشتری برخوردار است و تا دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اعتبار طرح‌های گازرسانی مهر ماندگار گیلان را 20 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: مبلغ 4.5 میلیارد تومان تاکنون به پیمانکاران پرداخت شده و 15.5 میلیارد تومان بدهکار هستیم.

نورموسوی پیشرفت فیزیکی طرح‌های گازرسانی مهر ماندگار گیلان را به طور متوسط 60 درصد دانست و تصریح کرد: پیمانکار شهرهای جیرنده و پره‌سر برای حدود 47 کیلومتر لوله‌گذاری معرفی شده و تا سوم خرداد سال 92 به بهره‌برداری می‌رسد.

* پیست دوچرخه‌سواری رشت دهه فجر امسال افتتاح می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز در جلسه مذکور به 3 طرح مهر ماندگار ورزشی در استان اشاره کرد و گفت: سالن 6 هزار نفری رشت و سالن ورزشی لاهیجان ابتدای مهر جاری با حضور وزیر ورزش افتتاح شدند.

محمد بابایی مدت ساخت سالن 6 هزار نفری رشت را 21 سال ذکر کرد و یادآور شد: 11 میلیارد تومان برای پروژه مذکور هزینه شده است.

وی پیست دوچرخه‌سرای رشت را سومین طرح مهر ماندگار در گیلان نامید و افزود: طرح مذکور با اعتبار 3 میلیارد و 750 میلیون تومان در حال انجام است.

به گفته بابایی مبلغ 2 میلیارد تومان برای پیست دوچرخه‌سواری رشت تاکنون هزینه شده و حدود یک میلیارد تومان جزو مطالبات پیمانکار پروژه است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان اتمام پیست دوچرخه‌سواری رشت را نیازمند 1.5 میلیارد تومان اعتبار دیگر دانست و بیان کرد: طرح مذکور 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول