اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگردان فیلم چتر سبز:

موضوعات فیلم‌ها تکراری و خسته‌کننده است

خبرگزاری فارس: کارگردان فیلم چتر سبز با اشاره به اینکه امروزه موضوعات فیلم‌ها تکراری و خسته‌کننده هستند، گفت: برای همین رفتن به سینما برای مردم دشوار شده است.

موضوعات فیلم‌ها تکراری و خسته‌کننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ناصر رفایی در نشست خبری فیلم چتر سبز در حضور خبرنگاران اظهار کرد: زمان ساخت فیلم موضوع‌ها راحت و آزاد نیست و همیشه موضوع‌های فیلم بهانه‌ای برای ساخت فیلم در مورد انسان‌ها است.

وی با اشاره به اینکه امروزه موضوعات فیلم‌ها تکراری و خسته‌کننده هستند، تصریح کرد: برای همین رفتن به سینما برای مردم دشوار شده است.

کارگردان فیلم چتر سبز با بیان اینکه مدت بسیاری از فضای ساخت فیلم کودک دور بوده‌ام، گفت: با بازگشت مجدد ظرفیت بیشتری را برای ساخت این فیلم گذاشتم.

وی فضای کنونی انسان‌ها را متشنج دانست و ادامه داد: این روزها کودکان وارد مسائل بزرگترها شده‌اند و از فضای طبیعتی که به آن تعلق دارند، دور هستند.

رفایی با اشاره به فضای لوکیشن فیلمش و استفاده از جنگل‌های شمال در آن تاکید کرد: امروزه کودکان به اندازه‌ای که از یارانه‌ و انرژی هسته‌ای اطلاعات دارند از طبیعت چیزی نمی‌دانند.

وی با تاکید بر مضمون واقع‌گرایانه فیلم تصریح کرد: همیشه بازیگرانم را از بین مردم انتخاب می‌کنم.

این کارگردان سینما به انتخاب بازیگرانش اشاره کرد و افزود: آنها بر اساس فیزیک بدنی و توانائیشان و شباهت‌هایی که با تصور ذهنی من از نقش‌ دارند، انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول