اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیانیه کانون مسافر در رشت تاکید شد

خدمات بیمه دانا افزایش یابد

خبرگزاری فارس: در بیانیه کانون مسافر ضمن تاکید بر ارتقای خدمات بیمه دانا بر بخش حمل و نقل کشور، عنوان شد: در صورت عدم ارتقا، کانون مسافر کشوری بیمه دانا را تحریم می‌کند.

خدمات بیمه دانا افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عضو هیئت مدیره کانون مسافر کشوری بیانیه پایانی دومین نشست استانی کانون مسافر کشور را قرائت کرد.

مهدی میر سمیع یزدی در این بیانیه با محکوم کردن فیلم موهن و هتک حرمت رسول‌الله (ص)، اظهار کرد: فعالان حمل و نقل کشور عواقب انتشار این فیلم موهن را متوجه آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌دانند.

وی ادامه داد: بدون تردید صنعت حمل و نقل رکن توسعه پایدار بوده و کانون مسافر کشور با عضویت 81 انجمن شهرستانی و کانون‌های استانی نقشی اساسی را در هدایت و تقویت این بخش فعال و پویا برعهده دارد.

عضو هیئت مدیره کانون مسافر کشوری در ادامه گفت: این کانون با گرامیداشت سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، دومین نشست استانی این مجموعه را به میزبانی کانون مسافر گیلان برگزار کرد که ضمن تشکر از میزبانی شایسته استان بیانیه پایانی نشست با اکثریت قاطع اعضا به تصویب رسید.

وی افزود: کانون مسافر کشور در مقابل تحریم‌‌ها و تهدیدهای اقتصادی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایستادگی و در راستای تبیین اقتصاد مقاومتی که فرموده و تاکید مقام معظم رهبری است آمادگی هرگونه همکاری با دولت و بخش خصوصی و به ویژه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را دارد.

میر سمیع یزدی با بیان اینکه کانون مسافر کشور نقش نظارتی خود بر شرکت‌های مسافری را با هدف رعایت حقوق مسافر و افزایش ایمنی ناوگان حمل و نقل عمومی افزایش می‌دهد، تصریح کرد: کانون مسافر کشور پیشنهاد می‌دهد کارگروه تخصصی به منظور بررسی مشکلات، آسیب‌ها و چالش‌ها در رده کارشناسان تشکیل و موارد تعیین شده را به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ارسال کند.

در ادامه نیز اعضای کانون مسافر کشوری با انتقاد از خدمات ناچیز بیمه دانا برای فعالان بخش حمل و نقل به عنوان بیمه انحصاری، خواستار ارتقای خدمات بیمه دانا شد.

کانون مسافر همچنین تاکید کرده در صورت عدم ارتقای خدمات بیمه‌ای، دانا را به صورت یک طرفه تحریم می‌کند.

به گزارش فارس، صدور، تمدید و تجدید پروانه فعالیت شرکت‌های حمل و نقل مسافر با مشارکت کانون، ثبات قیمت در بازار خودرو، تعیین نرخ یکسان توسط کانون، موافقت تاسیس شرکت جدید، توجه به ایمنی و حقوق شهروندی و .. از دیگر موارد تاکیدی در این بیانیه بوده است.

کانون مسافر کشور در پایان این بیانیه از میزبانی شایسته اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان و کانون مسافر این استان و حضور مدیران ستادی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قدردانی کرد.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول