اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان:

برگزاری کارگاه‌های آموزشی موجب ارتقای دانش رزمی‌کارن می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان گفت: قصد داریم با برگزاری کارگاه‌های آموزشی سطح دانش فنی و علمی مربیان و رزمی‌کاران خود را در سطح استان بالا ببریم.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی موجب ارتقای دانش رزمی‌کارن می‌شود

علیرضا ابن‌یمین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: روز دوشنبه هفته جاری دومین گردهمایی نیمه دوم سال جاری را با شرکت تمام روسای هیئت‌های زیرپوشش ورزش‌های رزمی استان اصفهان در سالن کارگران اصفهان برگزار کردیم.

وی تصریح کرد: در این سمینار برنامه‌های نیمه دوم سال جاری هیئت را به منظور ساماندهی سبک‌ها و تکمیل بانک اطلاعات ورزشکاران و مربیان این رشته برای حاضرین در جلسه توضیح دادیم.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان ادامه داد: همچنین قصد داریم با برگزاری کارگاه‌های آموزشی سطح دانش فنی و علمی مربیان و رزمی‌کاران خود را در سطح استان بالا ببریم.

وی در ادامه به استعفای نایب رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان اشاره کرد و افزود: در طی ماه‌‌های گذشته ویدا الهی طی چندین مورد استعفای خود را داده بود که موافقت نکردیم اما با اصرار وی و به دلیل مشکلات شخصی که اظهار می‌کرد با آن دست به گریبان است با استعفای وی موافقت کردیم.

ابن یمین گفت: در حال حاضر نیز خانم یارجانلی در این سمت مشغول به کار شده اما هنوز حکم وی برای نایب رئیسی نخورده است.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول